خبر فوری

 
 
ارسال دومین محموله کمک های بشردوستانه پاکستان برای غزه
کد خبر :189707461

13:02 1402/08/16


جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه پاکستان در مراسم ارسال دومین محموله کمک های بشردوستانه به غزه ضمن ابراز همبستگی با مردم غزه، خواستار توقف فوری جنایات رژیم صهیونیستی و محاصره غزه، شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پاکستان امروز سه شنبه 16 آبان دومین محموله کمک های بشردوستانه شامل دارو، بسته های بهداشتی و بسته های غذایی را به غزه ارسال کرد.

احمد جواد ربیع سفیر فلسطین در اسلام آباد، جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه، خلیل جورج وزیر حقوق بشر پاکستان و مقامات ارشد سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان NDMA در فرودگاه، حضور داشتند.

جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه پاکستان با بیان اینکه پاکستان برای مردم غزه که دائماً با ظلم و ستم نیروهای اسرائیلی روبرو هستند، کمک های بشردوستانه ارسال می کند، افزود: از جامعه جهانی می خواهیم تا نقش خود را در حل مسالمت آمیز مناقشه از طریق تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس ایفا کند.

وی همبستگی کامل پاکستان را با برادران و خواهران فلسطینی ابراز کرد و استفاده وحشیانه، نامتناسب و بی‌رویه اسرائیل از زور علیه غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان را که در حال حاضر در غزه محاصره شده‌اند، محکوم و بر لزوم پایان فوری تجاوز اسرائیل و رفع محاصره غزه تاکید کرد.

احمد جواد ربیع سفیر فلسطین با تشکر از دولت پاکستان برای کمک های بشردوستانه گفت که مردم غزه با مشکلات شدیدی روبرو هستند.

او گفت که پاکستان همیشه از آرمان فلسطین حمایت کرده است.

پیش از این پاکستان اولین محموله 100 تنی کالاهای کمکی خود را در 19 اکتبر به غزه ارسال کرده بود.

ارسال نظر

 
1