خبر فوری

 
سفیر ترکیه: به دنبال انجام سرمایه گذاری کلان در بخش های ویژه در پاکستان هستیم
کد خبر :189250207

12:42 1402/07/29


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سفیر ترکیه, مهمت باچاجی, هیئت سرمایه گذاری پاکستان,

مهمت باچاجی سفیر ترکیه در پاکستان در دیدار با طاهر جاوید دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در هیئت سرمایه گذاری و وزیر مشاور، تمایل عمیق سرمایه گذاران ترکیه ای جهت سرمایه گذاری کلان در پاکستان از جمله در بخش های ویژه را ابراز داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مهمت باچاجی سفیر ترکیه در پاکستان در دیدار با طاهر جاوید دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در هیئت سرمایه گذاری و وزیر مشاور، ضمن ابراز تمایل عمیق سرمایه گذاران ترکیه ای جهت سرمایه گذاری کلان در پاکستان از جمله در بخش های معدن، تولید تجهیزات، محصولات کاغذی، بخش دارویی و مناطق ویژه اقتصادی، عملکرد شرکت های برجسته ترکیه از جمله Lemak، Dolcer، انجمن پیمانکاران ترکیه، Arcelik، Zorlo، Albrek و Pak Yetiram را که قبلا در پاکستان سرمایه گذاری کرده اند، ستود.

وی با اشاره به تحقیق گسترده انجام شده جهت سرمایه گذاری در پاکستان، آمادگی ترکیه برای سرمایه گذاری کلان در پاکستان را اظهار داشت و آمادگی ترکیه برای پروژه های سرمایه گذاری مشترک جدید در پاکستان در بخش های مختلف را تایید کرد.

وی ادامه داد که 46 شرکت پیمانکاری ترکیه ای خواستار سرمایه گذاری در پاکستان هستند و ما به دنبال افزایش سهم سرمایه گذاری در بخش زیرساخت می باشیم. او بر فرصت های همکاری در بخش ساخت و ساز تاکید کرد.

طاهر جاوید دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان ابراز امیدواری کرد که همکاری های اقتصادی و تجاری بین دوکشور ترکیه و پاکستان برای تقویت روابط دوجانبه افزایش یابد.

دستیار ویژه بر زمینه های بالقوه آینده به ویژه تجارت و سرمایه گذاری برای تقویت روابط دوجانبه تاکید کرد و ضمن استقبال از علاقه ترکیه به سرمایه گذاری ، افزایش همکاری ها در بخش های مختلف از جمله زیرساخت ها و ساخت و ساز برای تقویت همکاری های اقتصادی بین دو کشور را تشویق کرد.

وی گفت برای آوردن سرمایه گذاری های جدید از ترکیه در قالب شرکت های جدید به کمک شما نیاز داریم. او وضعیت موجود ابراز خرسندی کرد و گفت که در آینده مایل به تعمیق همکاری بین دو کشور می باشیم.

ارسال نظر

 
1