خبر فوری

 
 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به نیروهای امنیتی پاکستان در آواران و کیچ
کد خبر :1890994596

09:36 1402/07/01


برچسب ها : آواران, ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان‌های آواران و کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان‌های آواران و کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما در دو حمله جداگانه در شهرستان‌های آواران و کیچ ارتش اشغالگر پاکستان را هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک نظامی کشته و چهار تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی در شرح جزئیات این حملات افزود: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 6 شامگاه امروز(جمعه) یک اردوگاه ارتش اشغالگر پاکستان واقع در منطقه بدرنگ بخش جهاو از توابع شهرستان آواران را با استفاده از اسلحه تک تیرانداز هدف قرار داده که در نتیجه آن یک نظامی کشته شد، فدائیان بلوچ سپس با استفاده از آرپی‌جی و دیگر سلاح‌ها به اردوگاه یورش بردند، در این حمله دست کم دو نظامی پاکستانی زخمی شدند.

جیئند بلوچ گفت: فدائیان بلوچ ما همچنین حوالی غروب روز گذشته(پنجشنبه) اردوگاه ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه گورکوپ شهرستان کیچ را نیز هدف قرار دادند.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما اردوگاه دشمن را با شلیک چندین نارنجک با استفاده از اسلحه نارنجک انداز و دیگر سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار دادند که منجر به زخمی شدن دو نظامی دشمن و وارد آمدن خسارات سنگین مالی به دشمن شد.

وی گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این دو حملات را بر عهده می‌گیرد.

 

ارسال نظر

 
1