خبر فوری

 
 
هیئت ماموریت بانک توسعه آسیایی با رئیس اداره آب و برق پاکستان
کد خبر :1890209613

13:24 1402/12/22


برچسب ها : ADB, پاکستان و بانک توسعه آسیا, سازمان آب و برق پاکستان, مدیر سازمان آب و برق پاکستان,

یک هیئت 13 نفره ماموریت بانک توسعه آسیایی با سپهبد بازنشسته مهندس سجاد غنی رئیس اداره توسعه آب و برق پاکستان WAPDA دیدار کرده است.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| یک هیئت 13 نفره ماموریت بانک توسعه آسیایی با سپهبد بازنشسته مهندس سجاد غنی رئیس اداره توسعه آب و برق پاکستان WAPDA دیدار کرده است.

براساس اعلامیه اداره توسعه آب و برق پاکستان، این هیئت ماموریت بازنگری بانک توسعه آسیایی به ریاست پرا گریس مدیر کشوری ماموریت در سفری به پاکستان، جلسه نهایی با رئیس واپدا در مورد بخش های آب و برق آبی را  برگزار کرد که در این بین پیرامون تامین مالی پروژه های واپدا هم صحبت شد. این پروژه ها شامل سد نولانگ، فاز دوم سد کرم تنگی و پروژه نیروگاه آبی پتن می باشند.

به گزارش اداره توسعه آب و برق پاکستان، در طول این نشست، هیئت را در جریان پروژه های توسعه WAPDA قرار داده و بیان شد که این اداره درحال کار روی یک استراتژی میان مدت و بلند مدت برای توسعه منابع آب، غذا و انرژی در کشور با هدف فراهم کردن توسعه پایدار در پاکستان است. همچنین گفته شد که فعالیت های ساخت و ساز واپدا در راستای اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد می باشد.

ارسال نظر

 
1