خبر فوری

 
 
موافقت امارات متحده عربی با تمدید مدت سپرده 2 میلیارد دلاری در نزد پاکستان و اعطای یک میلیارد دلار دیگر به این کشور
کد خبر :1890205854

15:17 1401/10/22


برچسب ها : ابوظبی, پاکستان و امارات متحده عربی, ذخایر ارزی, رئیس امارات متحده عربی, سپرده, شیخ محمد بن زاید آل نهیان, محمد اسحاق دار, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

پس از سفر نخست وزیر پاکستان و هیئت عالی رتبه همراه به امارات متحده عربی رئیس این کشور با تمدید مدت زمان سپرده 2 میلیارد دلاری در نزد پاکستان و اعطای یک میلیارد دلار دیگر به عنوان سپرده به پاکستان موافقت نمود.


ابوظبی: به گزارش راز نیوز| پس از سفر نخست وزیر پاکستان و هیئت عالی رتبه همراه به امارات متحده عربی رئیس این کشور با تمدید مدت زمان سپرده 2 میلیارد دلاری در نزد پاکستان و اعطای یک میلیارد دلار دیگر به عنوان سپرده به پاکستان موافقت نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در پی تشدید بحران مالی در پاکستان و کاهش شدید حجم ذخایر ارزی این کشور محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان صبح امروز در رأس هیئت بلندپایه از جمله محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری برای رایزنی با مقامات امارات متحده عربی به این کشور سفر کرد.

نخست وزیر پاکستان در بدو ورود به فرودگاه ابوظبی توسط عبدالله طوق المری وزیر امور اقتصادی امارات متحده عربی و سفیر پاکستان در ابوظبی مورد استقبال قرار گرفت.

شهباز شریف در نخستین روز از سفر خود به امارات متحده عربی ساعاتی پیش با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس این کشور دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار رئیس امارات متحده عربی ضمن خوشامدگویی به نخست وزیر پاکستان و هیئت همراه آرزوی توسعه و آبادانی برای پاکستان را مسئلت نمود.

وی با اشاره به روابط دیرینه و دوستانه میان پاکستان و امارات متحده عربی از خدمات قابل تقدیر جامعه شهروندان پاکستانی در امارات تمجید نمود.

شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان نیز در این دیدار از شیخ محمد بن زاید آل نهیان برای دعوت جهت سفر به امارات متحده عربی تقدیر نمود و دو طرف پیرامون روابط دوستانه دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مقامات دو کشور نسبت به ارتقای بیش از پیش همکاری‌ها میان دو کشور در زمینه‌های مختلف به ویژه در بخش انرژی، تجارت و سرمایه گذاری توافق نمودند.

ارسال نظر

 
1