خبر فوری

 
هشدار امنیتی برای مراسمات مذهبی شیعیان در دیره اسماعیل خان و پیشاور درپی اطلاع از ورود پنج مهاجم انتحاری
کد خبر :1889815914

16:07 1402/05/02


برچسب ها : انتحاری, پیشاور, تروریست, تروریسم, دیره اسماعیل خان, شیعه, شیعیان پاکستان, مهاجم, هشدار امنیتی,

نیروهای امنیتی پاکستان از ورود 3 مهاجم انتحاری به شهر پیشاور و 2 انتحاری به دیره اسماعیل خان خبر داده و اعلام هشدار امنیتی برای دسته ها و سخنرانی های مذهبی شیعیان و اماکن حساس کرده اند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی پاکستان از ورود 3 مهاجم انتحاری به شهر پیشاور و 2 انتحاری به دیره اسماعیل خان خبر داده و اعلام هشدار امنیتی کرده اند.

گفتنی است تصویر یکی از انتحاری های وارد شده به دیره اسماعیل خان منتشر شده و به اسم اسامه 15 ساله فرزند عنایت الرحمان ساکن کلاچی شناسایی شده است که هدف وی عبادت گاه ها، دسته های عزاداری شیعیان و نقاط حساس عنوان و بیان شد که احتمال می رود این فرد انتحاری دیره اسماعیل خان یا تانک را هدف قرار دهد. به همین منظور دستور تشدید تدابیر امنیتی برای حسینیه ها و دسته های عزاداری و اماکن حساس دیره اسماعیل خان صادر شده است.

از طرفی در هشدار امنیتی صادر شده پیشاور، هشدار تهدید برای هدف قرار گرفتن مکان های حساس و دسته های عزاداری صادر شده است. به گفته منابع پلیس، در سایه دستورات نیروهای امنیتی، تدابیر امنیتی در نقاط مختلف پیشاور تشدید شده است.

هارون رشید سرپرست ارشد عملیاتی پلیس پیشاور با بیان اینکه تدابیر امنیتی در سراسر شهرستان پیشاور افزایش یافته است، بیان داشت که تمهیدات امنیتی سه لایه طبق طرح امنیتی هیئت های عزاداری درون شهری تکمیل شده است. به همراه حسینیه ها، در جهت امنیتی تمامی دسته های عزاداری نیز تدابیر امنیت اضافی ترتیب داده شده است.

کلیه مراسمات مهم اعم از مسیرها، حسینیه ها و سخنرانی ها توسط واحد خنثی سازی بمب و سگ های موادیاب کنترل می شود، دسته ها، حسینیه ها، سایر اماکن مذهبی و اماکن حساس از طریق دوربین های مدار بسته رصد می شوند.

ارسال نظر

 
1