خبر فوری

 
 
دیدار رئیس مجلس شورای عربستان با نایب رئیس پارلمان پاکستان
کد خبر :1889814623

11:09 1402/02/20


برچسب ها : پارلمان پاکستان, پاکستان و عربستان سعودی, رئیس مجلس شورای عربستان, زاهد اکرم درانی, عبدالله محمد ابراهیم آل الشیخ, مجلس شورای عربستان سعودی, نایب رئیس مجلس ملی پاکستان,

دکتر عبدالله بن محمد آل شیخ رئیس مجلس شورای عربستان سعودی که به اسلام آباد سفر کرده است روز سه شنبه با زاهد اکرم درانی نایب رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر عبدالله بن محمد آل شیخ رئیس مجلس شورای عربستان سعودی که برای شرکت در جشن پنجاهمین سالگرد قانون اساسی پاکستان به اسلام آباد سفر کرده است روز سه شنبه با زاهد اکرم درانی نایب رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

طبق جزئیات منتشر شده، در این دیدار دو طرف در خصوص روابط دوجانبه میان پاکستان و عربستان سعودی و امور مربوط به جشن پنجاهمین سالگرد قانون اساسی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

زاهد اکرم درانی نایب رئیس مجلس ملی پاکستان در این دیدار اظهار داشت: حضور جناب عالی در جشن پنجاهمین سالگرد قانون اساسی باعث افتخار برای ماست، پاکستان و عربستان سعودی دارای روابط برادرانه و دوستانه مبتنی بر ارزش‌های مستحکم تاریخی هستند. پاکستان مفتخر به روابط دوستانه و برادرانه خود با عربستان سعودی است و مردم و پارلمان پاکستان دارای وابستگی عمیق با دولت و مردم عربستان هستند.

وی خاطرنشان کرد: تبادل هیئت‌های عالی رتبه پارلمانی میان گروه دوستی پارلمانی پاکستان ضروری است.

در ادامه این دیدار رئیس مجلس شورای عربستان سعودی نیز طی سخنانی با بیان اینکه پاکستان را خانه خود می‌دانم عنوان داشت: محبت و ارادت مردم پاکستان را فراموش نخواهم کرد، عربستان سعودی رفیق و یار پاکستان در هر شرایطی است و همواره در کنار پاکستان حضور داشته است، مردم تمامی ایالات پاکستان بسیار میهمان نواز هستند.

وی گفت: پاکستان و عربستان سعودی از روابط کم نظیری برخوردار هستند و توسعه روابط در سطوح پارلمانی امری ضروری است.

ارسال نظر

 
1