خبر فوری

 
کشته شدن یکی از اعضای گروه های تجزیه طلب بلوچ به نام بی ال اف در ایران
کد خبر :1889157445

12:44 1402/03/22


برچسب ها : BLF, افراد مسلح ناشناس, پاکستان و ایران, پیشین, تجزیه طلب, تیراندازی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, زاهدان, سیستان و بلوچستان, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای مسلح ناشناس,

به گفته منابع خبری در توییتر یکی از اعضای فعال گروه تجزیه طلب بلوچ موسوم به جبهه آزادی بخش بلوچستان به ضرب گلوله افراد ناشناس در شهر مرزی ایران به قتل رسید.


سیستان و بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع خبری در توییتر ضمن گزارشی بیان داشتند که شاکر مراد با نام مستعار اسماعیل بلوچ از نظر آباد تربت یکی از اعضای فعال سازمان جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF مورخه 10 ژوئن-20 خرداد طی تیراندازی افراد ناشناس در شهر مرزی پیشین ایران کشته شد.

در گزارش گفته شد که این شخص در فعالیت های تروریستی BLF شرکت داشت و به دلیل حس شاعرانه و شعر هایی که در وصف گروه های تجزیه طلب سروده است، شناخته می شود.او اشعاری برای اسلم بلوچ رئیس ائتلاف شبه نظامیان بلوچ BRAS و همچنین اشعاری در مدح زن انتحاری بلوچ از ارتش آزادیبخش بلوچBLA سروده است.

ناگفته نماند که نهادهای امنیتی و مقامات سیاسی پاکستان در دفعات متعدد بیان داشته اند که برخی از پایگاه های گروه های تجزیه طلب بلوچ فعال در پاکستان در مناطقی از استان سیستان و بلوچستان ایران وجود دارد.

ارسال نظر

 
1