خبر فوری

 
 
ادعای جبهه آزادی بخش بلوچستان مبنی بر قتل دهها نظامی پاکستانی در حمله آواران
کد خبر :1889093887

10:02 1403/03/09


برچسب ها : ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان آواران, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه ای از قتل بیش از 10 نظامی پاکستانی طی عملیاتی در منطقه آواران ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه ای از قتل بیش از 10 نظامی پاکستانی طی عملیاتی در منطقه آواران ایالت بلوچستان خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه عنوان داشت: فدائیان بلوچ ما با حمله به اردوگاه مرکزی ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه نوندره از توابع بخش جهاو شهرستان آواران بیش از 10 نظامی پاکستانی را به هلاکت رسانده و خسارات مالی و جانی به نیروهای دشمن وارد نمودند.

وی در تشریح جزئیات این حمله افزود: ساعت 6 شامگاه روز یکشنبه مورخه 26 مه(6 خرداد) فدائیان بخش قربان بی ال اف اردوگاه مرکزی ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه نوندره بخش جهاو را از 4 جانب محاصره نموده و با استفاده از سلاح های سنگین مورد حمله قرار دادند.

وی با بیان اینکه در این حمله تیم تک تیراندازان نیز مشارکت داشتند خاطرنشان کرد: در این حمله سنگین بیش از 12 تن از نظامیان پاکستانی کشته و چندین تن دیگر نیز زخمی شدند، در این حمله 5 پست نگهبانی و تمامی سنگرهای اردوگاه مرکزی دشمن منهدم گردید.

سرگرد گهرام بلوچ تصریح کرد: فدائیان بلوچ ما پس از نزدیک شدن به اردوگاه اقدام به پرتاب چندین نارنجک به سمت محوطه اردوگاه نمودند که خسارات سنگین مالی و جانی برای دشمن به همراه داشت.

وی گفت: در این حمله که بیش از 4 ساعت به طول انجامید، نیروهای نظامی از ترس جان خود اقدام به ترک اردوگاه و فرار نمودند. ارتش شکست خورده دشمن روز بعد از این حمله به سمت مناطق مسکونی یورش برده و با ایجاد ایست و بازرسی در چندین نقطه اقدام به اذیت و آزار مردم عادی نمودند.

سخنگوی بی ال اف عنوان داشت: در جریان حمله خمپاره ای دشمن در واکنش به حمله ما، یکی از فدائیان ما به نام ستوان دوم اشرف ملقب به ریحان نوکاپ فرزند مراد بخش ساکن کندی منطقه مشکه به شهادت رسید.

ارسال نظر

 
1