خبر فوری

 
 
حمله گسترده تروریست‌های تحریک طالبان به مرکز پلیس وانا در وزیرستان جنوبی
کد خبر :1888896691

13:28 1401/09/29


برچسب ها : پلیس ایالت خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تسلیحات نظامی, حمله مسلحانه, غارت, مرکز پلیس, وزیرستان جنوبی,

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان شب گذشته با یورش به ایستگاه مرکزی پلیس شهر وانا از توابع شهرستان وزیرستان جنوبی ایالت خیبر پختون خوا مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات موجود در این مرکز پلیس را به غارت برد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان شب گذشته با یورش به ایستگاه مرکزی پلیس شهر وانا از توابع شهرستان وزیرستان جنوبی ایالت خیبر پختون خوا مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات موجود در این مرکز پلیس را به غارت برد.

طبق جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه، بیش از 50 تروریست تحریک طالبان پاکستان شب گذشته ایستگاه مرکزی پلیس در شهر وانا را با استفاده از آرپی‌جی و دیگر سلاح‌های سنگین و خودکار مورد حمله قرار دادند.

به گفته پلیس، مهاجمان ابتدا با استفاده از اسلحه آرپی‌جی، نارنجک‌های دستی و سلاح‌های سبک مرکز پلیس را هدف قرار داده و بلافاصله وارد مرکز پلیس شدند.

با توجه به یورش گسترده تروریست‌ها و تعداد وسیع آنان تمامی افسران و نیروهای پلیس مستقر در این مرکز به ناچار با زمین گذاشتن سلاح‌های خود، مقابل تروریست‌ها تسلیم شدند.

تروریست‌ها تمامی تسلیحات دولتی و مهمات موجود در این مرکز پلیس را به غارت برده و از محل گریختند.

در جریان تبادل آتش میان دو طرف در درگیری اولیه یک سرباز به نام الیاس دچار جراحت شد.

نیروهای سپاه مرزی(اف سی) بلافاصله با حضور در محل حادثه تمام منطقه را مورد محاصره قرار داده و عملیات جستجو برای دستگیری مهاجمان تروریست را آغاز کردند.

ارسال نظر

 
1