خبر فوری

 
آغاز فاز دوم پروژه امنیت دریایی پاکستان و ایالات متحده
کد خبر :1888371345

16:23 1403/03/26


برچسب ها : آژانس امنیت دریایی پاکستان, اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, سفارت آمریکا, واشنگتن, کاردار سفارت آمریکا, کراچی, کنسولگری آمریکا,

آندرو شوفر کاردار سفارتخانه آمریکا با حضور در مراسم آغاز فاز دوم پروژه امنیت دریایی پاکستان و ایالات متحده که در کنسولگری ایالات متحده در کراچی برگزار شد، آن را جشن گرفت.


کراچی: به گزارش راز نیوز| آندرو شوفر کاردار سفارتخانه آمریکا با حضور در مراسم آغاز فاز دوم پروژه امنیت دریایی پاکستان و ایالات متحده که در کنسولگری ایالات متحده در کراچی برگزار شد، آن را جشن گرفت.

این پروژه با بودجه ای نزدیک به 1 میلیون دلار که توسط آمریکا تامین می شود یک تلاش مشترک بین دفتر بین المللی مواد مخدر و اجرای قانون آمریکا INL، دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد UNODC و آژانس های امنیتی دریایی پاکستان، است.

در مرحله اول، نیروهای مبارزه با مواد مخدر، گمرک پاکستان و گارد ساحلی پاکستان گام های مهمی در حوزه های تقویت هماهنگی بین سازمانی، تقویت همکاری های منطقه ای و شناسایی زمینه های کلیدی برای بهبود و حمایت آمریکا، برداشتند.

فاز دوم بر این موفقیت ها برای تقویت بیشتر مبارزه با قاچاق مواد مخدر و قاچاق در مناطق ساحلی و دریایی پاکستان تکیه خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1