خبر فوری

 
لشکر جهنگوی مسئولیت حمله مسلحانه به اتوبوس در چلاس پاکستان را بر عهده گرفت
کد خبر :1888110555

11:30 1402/09/13


برچسب ها : تیراندازی, چلاس, حمله تروریستی, شیعه, شیعیان پاکستان, گروه تکفیری, گلگت بلتستان, لشکر جنگوی, لشکر جهنگوی,

گروه تروریستی تکفیری لشکر جهنگوی در بیانیه‌ای مسئولیت حمله مسلحانه تروریستی به اتوبوس مسافربری در منطقه چلاس گلگت بلتستان را بر عهده گرفت.


گلگت بلتستان: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی تکفیری لشکر جهنگوی در بیانیه‌ای مسئولیت حمله مسلحانه تروریستی به اتوبوس مسافربری در منطقه چلاس گلگت بلتستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ابو حسین علوی سخنگوی بخش چترال گروه تروریستی لشکر جهنگوی در این بیانیه ابراز داشت: مسئولیت حمله به اتوبوس مسافربری که اکثریت آنان را شیعیان و نظامیان ارتش پاکستان تشکیل می‌دادند را بر عهده می‌گیریم.

وی افزود: چند مدت قبل نیز یاران ما پس از سفر چندین هفته دشوار موفق شدند یک معلم شیعه را در منطقه غذر هدف قرار دهند، پس از آن پلیس اقدام به تعقیب یاران ما نمود که در نتیجه تیراندازی یاران ما یک افسر عالی رتبه محلی پلیس کشته و دو تن دیگر زخمی شدند. پس از آن یاران ما با موفقیت به پناهگاه‌های امن خود رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: ما به مردم شیعه به ویژه مداحان شیعه هشدار می‌دهیم از اهانت به مقدسات ما خودداری کنند در غیر این صورت سرزمین پاکستان و تمام دنیا را برای آنان به جهنم تبدیل خواهیم ساخت.

وی گفت: علاوه بر این ما به دولت پاکستان نیز هشدار می‌دهیم که از نوکری مسیحیان خارج شده و به بندگی خدا درآیند و قانون شریعت محمدی را جایگزین قانون مسیحی کنند، در غیر این صورت ما تمامی نهادهای مسلح که در مسیر اجرای شریعت محمدی مانع ما شوند را هدف قرار خواهیم داد تا دین خدا در سرتاسر کشور اجرایی گردد.

لازم به ذکر است در حمله مسلحانه تروریستی به اتوبوس مسافربری گلگت به راولپندی در نزدیکی منطقه چلاس دست کم 10 نفر از جمله 2 شهروند شیعه به شهادت رسیده و 27 تن دیگر شامل 15 شهروند شیعه دچار جراحت شدند.

بخوانید: تیراندازی عناصر تروریستی به اتوبوس مسافربری در چلاس دست کم 40 کشته و زخمی برجای گذاشت
 

ارسال نظر

 
1