خبر فوری

 
دیدار هیئت ایتالیایی با شیری رحمان وزیر تغییرات آب و هوایی پاکستان
کد خبر :1886763585

18:03 1402/04/27


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ایتالیا, تغییرات اقلیمی, سفیر ایتالیا, سناتور شیری رحمان, وزیر تغییرات آب و هوایی پاکستان,

هیئت ایتالیایی و وزیر تغییرات اقلیمی دولت فدرال پاکستان در دیدار امروز خود پیرامون موضوعات مورد علاقه مشترک و مناسبات دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هیئت ایتالیایی و وزیر تغییرات اقلیمی دولت فدرال پاکستان در دیدار امروز خود پیرامون موضوعات مورد علاقه مشترک و مناسبات دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، اندریاس فراریز سفیر ایتالیا در اسلام آباد بعد از ظهر امروز در صدر هیئت عالی رتبه با سرکار خانم شیری رحمان وزیر تغییرات اقلیمی دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

در این دیدار دو طرف به بررسی امور مربوط به تغییرات اقلیمی و طرح‌های مشترک مربوط به این پدیده پرداختند.

در این دیدار وزیر تغییرات اقلیمی دولت فدرال پاکستان از دولت و سفیر ایتالیا برای همکاری در زمینه پروژه موسوم به «یخچال‌های طبیعی و دانشجویان» تقدیر نمود و گفت: در این طرح نصب هشت سیستم خودکار آب و هوا وجود دارد.

وی افزود: طبق این پروژه فهرستی از 7200 یخچال طبیعی واقع در مناطق شمالی پاکستان تهیه خواهد شد و دانشجویان دانشگاه بین‌المللی قراقورم و دانشگاه بلتستان نیز در زمینه یخچال‌های طبیعی آموزش خواهند دید.

شیری رحمان تصریح کرد: نتایج حاصل از این طرح و تحقیقات صورت گرفته به افزایش آگاهی مردم نسبت به ذوب شدن با سرعت یخچال‌های طبیعی کمک خواهد نمود.

ارسال نظر

 
1