خبر فوری

 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به نیروهای ارتش پاکستان در سوراب و مستونگ
کد خبر :1886761598

11:30 1402/02/20


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, ایست و بازرسی, تجزیه طلب, جیئند بلوچ, سوراب, گروه های مسلح بلوچ, مستونگ,

سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ به نام ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در بیانیه‌ای از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در دو نقطه از ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ به نام ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در بیانیه‌ای از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در دو نقطه از ایالت بلوچستان خبر داد.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما در دو حمله جداگانه مراکز ایست و بازرسی ارتش اشغالگر پاکستان در سوراب و مستونگ را هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک نظامی کشته و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما شب گذشته ایست و بازرسی ارتش پاکستانی در تیغک واقع در منطقه گدر از توابع سوراب را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند، در اثر انفجار نارنجک مذکور سه نظامی دشمن زخمی شدند.

وی افزود: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ همچنین در یک حمله دیگر در تاریخ 7 اردیبهشت ماه سال جاری، ایست و بازرسی ارتش پاکستان واقع در منطقه تلخه کاوی شهرستان مستونگ را ابتدا به وسیله اسلحه تک تیرانداز هدف قرار داده و یک نظامی را به قتل رساندند، سپس فدائیان بلوچ با استفاده از دیگر سلاح‌ها به ایست و بازرسی مذکور یورش بردند.

جیئند بلوچ گفت: در این درگیری که نزدیک به 15 دقیقه به طول انجامید خسارات مالی و جانی به دشمن وارد گردید.

وی در پایان عنوان داشت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این دو حملات را بر عهده می‌گیرد و حملات ما تا زمان خروج کامل ارتش اشغالگر ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1