خبر فوری

 
 
دستگیری یکی از اعضای ارشد گروه تروریستی داعش در عملیات دایره مبارزه با تروریسم کراچی
کد خبر :1884601526

10:32 1401/11/19


برچسب ها : بازداشت, پلیس کراچی, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, گروه ممنوعه, نیروهای امنیتی پاکستان, کراچی,

طی عملیات اطلاعاتی نیروهای دایره مبارزه با تروریسم در شهر بندری کراچی مرکز ایالت سند پاکستان یک تروریست سرشناس شناسایی و دستگیر شد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز| طی عملیات اطلاعاتی نیروهای دایره مبارزه با تروریسم در شهر بندری کراچی مرکز ایالت سند پاکستان یک تروریست سرشناس عضو داعش شناسایی و دستگیر شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم روز گذشته عملیاتی را در منطقه صنعتی شهرک کورنگی شهر کراچی انجام داده و موفق شدند در این عملیات یکی از فرماندهان سرشناس گروه تروریستی داعش را دستگیر کنند.

این تروریست که عبدالمالک نام دارد از فرماندهان ارشد گروهک تروریستی ملا عبدالمنان وابسته به دولت اسلامی عراق و شام است و از سال 2011 به این گروهک وابسته است.

به گفته دایره مبارزه با تروریسم، این تروریست که تبعه افغانستان است از مدت ها در کراچی مقیم است، وی در حواله غیر قانونی ارز نیز فعالیت دارد. وی در ایام مختلف سال به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان به جمع‌آوری وجوه نقد می‌پرداخت و مبالغ جمع‌آوری شده را برای تأمین مالی گروهک تروریستی در افغانستان ارسال می‌کرد، وی تاکنون مبالغ هنگفتی را از طریق حواله غیر قانونی هَندی به افغانستان ارسال کرده است.

ارسال نظر

 
1