خبر فوری

 
سفیر پاکستان: ابراز آمادگی آمریکا برای فراهم کردن تسلیحات جدید به پاکستان
کد خبر :1874216997

12:41 1402/05/25


برچسب ها : افغانستان, پاکستان و آمریکا, تروریست, تروریسم, تسلیحات, تسلیحات نظامی, روابط دوجانبه, روابط نظامی, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در آمریکا, مبارزه با تروریسم,

مسعود خان سفیر پاکستان در آمریکا طی گفتگویی با شبکه خبری پاکستانی گفت: آمریکا آمادگی خود را برای ارائه تسلیحات و ارتباطات مدرن به پاکستان جهت مبارزه با تروریسم را ابراز داشته است.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| مسعود خان سفیر پاکستان در آمریکا طی گفتگویی با شبکه خبری پاکستانی با بیان اینکه به آمریکا گفته ایم که نیاز مبرمی جهت افزایش توانایی نیروهای امنیتی پاکستان در مبارزه با تروریسم وجود دارد، گفت: آمریکا آمادگی خود را برای ارائه تسلیحات و ارتباطات مدرن به پاکستان را ابراز داشته است.

وی در ادامه بیان داشت سلاح های هفت میلیارد دلاری که آمریکا در افغانستان به جا گذاشته علیه پاکستان استفاده می شود و گروه های تروریستی در افغانستان نه تنها مشکل ما بلکه مشکل آمریکا نیز هستند. امروز علیه پاکستان حملات انجام میگیرد پس احتمال دارد فردا روزی علیه دیگر کشورهای همسایه نیز انجام شوند. سلاح‌های مدرن به دست سازمان‌های تروریستی ممنوعه افتاده است، پاکستان برای مبارزه با تروریست‌های مسلح به سلاح‌های مدرن به سلاح‌های به روز نیاز دارد که مذاکرات با ایالات متحده برای آن ادامه دارد.

سفیر پاکستان در ادامه با بیان اینکه آمریکا در زمینه فراهم کردن تسلیحات مدرن و ارتباطات به پاکستان آمادگی خود را ابراز داشته است، گفت: آمریکا علاوه بر کمک به پاکستان در حل مشکل صندوق بین المللی پولIMF ، در بحران اقتصادی اخیر نیز کمک بی نظیری کرده است. آمریکا نه تنها قربانیان سیل در پاکستان را کمک کرد، بلکه به همراه انگلیس، فرانسه، آلمان، ژاپن، دیگر کشورها را نیز آماده کرد تا به پاکستان کمک کنند.  مسعود خان تصریح داشت که آمریکا هیچگاه به پاکستان نگفته است تا سی پک را رها کند، یا هیچگونه اعتراضی نسبت به مناسبات پاکستان_چین نیز اظهار نداشته است.

ارسال نظر

 
1