خبر فوری

 
 
تشکیل پرونده قضایی برای شیعیان به جرم سردادن شعار علیه یزید در ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :1873760200

14:34 1402/05/23


برچسب ها : افراد تکفیری, پلیس پنجاب, درج شکایت, شیعه, شیعیان پاکستان, عاشورا, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه, گوجرانواله, یزید,

عناصر وابسته به گروه های تروریستی تکفیری به جرم سر دادن شعار علیه یزید جنایتکار بزرگ واقعه عاشورا برای شیعیان در شهرستان گوجرانواله تشکیل پرونده دادند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| تنها چند روز پس از تصویب لایحه جنجالی اصلاح قانون مجازات توهین کنندگان به اهل بیت(علیهم السلام) و اصحاب رسول خدا(صلی الله علیه و آله و سلم) در مجلس سنای پاکستان، عناصر تکفیری در ایالت پنجاب به بهانه اهانت به یزید ملعون علیه شیعیان شکایت نامه درج کرده‌اند که منجر به تشکیل پرونده قضایی شده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، این اقدام از سوی عناصر وابسته به گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه در مرکز پلیس منطقه دیدار سینگ شهرستان گوجرانواله به بهانه سردادن شعار از سوی عزاداران علیه یزید ملعون و آبا و اجدادش در دسته روز عاشورا صورت گرفته است.

به دنبال درج شکایت از سوی عناصر وابسته به گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه در مرکز پلیس منطقه قلعه دیدار سینگ برای 50 الی 60 نفر از افراد دارای هویت مشخص تحت ماده‌های A298 و A295 قانون مجازات توهین به اصحاب رسول تشکیل پرونده شده است.

لازم به ذکر است ماده A295 زمانی اطلاق می‌شود که فردی به اصول و یا افراد مهم یک مذهب اهانت کند، درج این شکایت و تشکیل پرونده بیانگر آن است که یزید از شخصیت‌های مهم مذهب این افراد به شمار می‌رود.

ارسال نظر

 
1