خبر فوری

 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به ارتش پاکستان در منطقه تیرتیج
کد خبر :1873691696

11:03 1403/02/07


برچسب ها : ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان آواران, گروه های مسلح بلوچ,

سازمان مبارز مسلح بلوچ به نام جبهه آزادی بخش بلوچستان از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان آواران ایالت بلوچستان و قتل 5 نظامی پاکستانی در این حمله خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سازمان مبارز مسلح بلوچ به نام جبهه آزادی بخش بلوچستان از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان آواران ایالت بلوچستان و قتل 5 نظامی پاکستانی در این حمله خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 11 چهارشنبه شب اردوگاه ارتش پاکستان واقع در جک در منطقه تیرتیج شهرستان آواران را به وسیله اسلحه تک تیرانداز، راکت و دیگر سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار دادند.

وی افزود: در این حمله که نزدیک به 30 دقیقه به طول انجامید 5 تن از نظامیان ارتش پاکستان در دم به هلاکت رسیده و چندین تن دیگر نیز مجروح شدند.

وی تصریح کرد: فدائیان بلوچ ما با اتخاذ بهترین تاکتیک‌های جنگی ارتش اشغالگر را دچار شکست روانی نموده‌اند.

وی گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و حملات ما تا زمان آزادی سرزمین بلوچ ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1