خبر فوری

 
 
دیدار فرمانده نیروی دریایی هند با مقامات نظامی عمان در مسقط
کد خبر :1872513484

14:49 1402/05/10


برچسب ها : روابط دوجانبه, فرمانده نیروی دریایی عمان, فرمانده نیروی دریایی هند, هند و عمان,

دریابد آر هاری کمار فرمانده نیروی دریایی هند در صدر یک هیئت نظامی با سفر به مسقط با وزیر دفتر سلطنتی، فرمانده نیروی دریایی، فرمانده ارتش سلطنتی و رئیس آکادمی مطالعات استراتژیک و دفاعی عمان دیدار های جداگانه ای انجام داد.


مسقط: به گزارش راز نیوز| دریابد آر هاری کمار فرمانده نیروی دریایی هند در صدر یک هیئت نظامی با سفر به مسقط با وزیر دفتر سلطنتی، فرمانده نیروی دریایی، فرمانده ارتش سلطنتی و رئیس آکادمی مطالعات استراتژیک و دفاعی عمان دیدار های جداگانه ای انجام داد.

ژنرال سلطان بن محمد النعمانی وزیر دفتر سلطنتی عمان روز دوشنبه 9 مرداد از دریابد آر هاری کومار رئیس ستاد نیروی دریایی هند و هیئت همراهش استقبال کرد.

وزیر دفتر سلطنتی عمان از پیشرفت های هند در زمینه ساخت دفاعی قدردانی کرد و موافقت شد که عمان می تواند از این پیشرفت بهره مند شود.

در این دیدار دو طرف گفتگوهای صمیمانه ای را انجام دادند و در مورد موضوعات مورد علاقه طرفین بحث و تبادل نظر کردند. در این دیدار فرمانده نیروی دریایی سلطنتی عمان و سفیر هند در سلطنت عمان نیز حضور داشتند.

دیدار با فرمانده ارتش سلطنتی عمان

همچنین سرلشکر مطر بن سلیم البلوشی فرمانده ارتش سلطنتی عمان (RAO) در دفتر خود در معسکر المرتفاء دریابد کمار را پذیرفت. در این دیدار دو طرف به تبادل نظر پرداختند و مجموعه ای از مسائل نظامی مورد علاقه دوجانبه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این نشست دریاسالار سیف بن ناصر الرحبی فرمانده نیروی دریایی سلطنتی عمان، افسران ارشد RAO و وابسته نظامی سفارت هند در مسقط حضور داشتند.

دیدار با فرمانده نیروی دریایی سلطنتی عمان

دریاسالار سیف بن ناصر الرحبی فرمانده نیروی دریایی سلطنتی عمان (RNO) در دفتر خود در معسکر المرتفاء دریاسالار کومار را پذیرفت. در این دیدار دو طرف به تبادل نظر پرداختند و در مورد مجموعه ای از مسائل دریایی مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

دیدار با رئیس آکادمی مطالعات استراتژیک و دفاعی عمان

فرمانده نیروی دریایی هند همچنین با سرلشکر حمید احمد ساکرون رئیس آکادمی مطالعات استراتژیک و دفاعی عمان (ASDS) ملاقات کرد.

در این بین بحث در مورد تعاملات بین مؤسسات مطالعات نظامی و نیاز به القای فرآیند تفکر استراتژیک تسهیل کننده تعامل بین بنیاد ملی دریایی هند و آکادمی مطالعات استراتژیک و دفاعی عمان، صورت گرفت.

ارسال نظر

 
1