خبر فوری

 
 
بی ال اف: هلاکت 7 نظامی در حمله انفجاری علیه ارتش پاکستان در آواران
کد خبر :1872055995

11:50 1402/07/23


برچسب ها : BLF, آواران, پذیرش مسئولیت حمله, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شبه نظامیان بلوچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در پیامی مسئولیت حمله انفجاری علیه کاروان نظامی ارتش پاکستان در آواران را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در پیامی با برعهده گرفتن مسئولیت حمله از طریق بمب کنترل از راه دور در منطقه ای میان کنیچی و هوتان واقع در آواران علیه کاروان نظامی ارتش پاکستان، بیان داشت: در این حمله یک خودروی نظامی به صورت کامل منهدم و یک خودروی دیگر متحمل خسارات جزئی شد درحالیکه 7 نظامی ارتش پاکستان دردم کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

سخنگو اذعان داشت که این حمله ساعت 19:30 جمعه 21 مهر با هدف قرار دادن کاروان نظامی ارتش پاکستان از طریق بمب کنترل از راه دور انجام گرفت. این حمله باتوجه به افزایش تحرکات ارتش پاکستان و اقدامات خشونت آمیز علیه شهروندان بلوچ، طرح ریزی شد تا بتوان حرکت آزادانه دشمن را محدود کرد.

وی گفت: ارتش پاکستان می خواهد با ایجاد ترس و وحشت در میان عموم مردم، مردم بلوچ را نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی بلوچ بی تفاوت کند تا به اشغال بلوچستان ادامه دهد. ناپدید شدن اجباری جوانان با حمله روزانه به مردم، ادامه جنایات ارتش پاکستان است. جبهه آزادی‌بخش بلوچستان از فعالیت‌های دشمن آگاه است و همیشه آماده حفظ منافع ملی بلوچ است. دشمن در لاف قدرت خود گستاخ شده است، اما حملات سازماندهی شده ما پیشرفت ها، توطئه ها و نقشه های او را نابود خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1