خبر فوری

 
محسن نقوی: اجازه نخواهیم داد حتی یک اتباع غیر قانونی در ایالت پنجاب باقی بماند
کد خبر :1871790870

18:23 1402/09/12


برچسب ها : اخراج, پناهندگان, سید محسن نقوی, لاهور, وزیر ارشد ایالت پنجاب, کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان, کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان,

محسن نقوی وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب می گوید که تلاش ها بر این است که اجازه داده نشود که هیچ اتباع غیر قانونی در پنجاب بماند.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز | محسن نقوی وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب می گوید که تلاش ها بر این است که اجازه داده نشود که هیچ اتباع غیر قانونی در پنجاب بماند.

وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب این سخنان را در دیدار با فیلیپا کندلر نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان در لاهور بیان کرد.

در این دیدار، مسائل مختلفی همچون حمایت، هماهنگی و همکاری در خصوص تخلیه اتباع غیرقانونی مورد بحث و بررسی دو طرف قرار گرفت.

وی در ابتدای سخنان خود گفت: سیاست روشنی علیه اتباع غیرقانونی اتخاذ شده است و دولت پنجاب از دستورالعمل های دولت پیروی می کند.

وی افزود: بیش از 15 هزار اتباع غیر قانونی از پنجاب به کشور خود بازگردانده شده اند و ما به همکاری خود با کمیسیون عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان ادامه خواهیم داد.

در پایان این نشست همچنین فیلیپا کندلر نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان، از اقدام به تنظیم و مستندسازی در تخلیه اتباع غیر قانونی استقبال کرد.

ارسال نظر

 
1