خبر فوری

 
 
رایزنی مقامات وزارت خارجه پاکستان و افغانستان پیرامون مناسبات دوجانبه و موضوعات منطقه‌ای
کد خبر :1868937432

13:26 1401/09/08


برچسب ها : امیر خان متقی, پاکستان و افغانستان, حنا ربانی, وزیر امور خارجه افغانستان, وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه, کابل,

مقامات وزارت خارجه کشورهای پاکستان و افغانستان ظهر امروز در دیدار با یکدیگر در کابل در خصوص مناسبات دوجانبه و موضوعات مشترک مورد علاقه به رایزنی پرداختند.


کابل: به گزارش راز نیوز| مقامات وزارت خارجه کشورهای پاکستان و افغانستان ظهر امروز در دیدار با یکدیگر در کابل در خصوص مناسبات دوجانبه و موضوعات مشترک مورد علاقه به رایزنی پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرکار خانم حنا ربانی وزیر مشاور پاکستان در امور خارجه در نخستین ساعات ورود خود به کابل در محل وزارت امور خارجه افغانستان حضور یافت و با مولوی امیر خان متقی سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان در سطح هیئت عالی رتبه به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار علاوه بر گفتگو در خصوص مناسبات دوجانبه و توسعه همکاری‌ها میان اسلام آباد و کابل در زمینه‌های آموزش، تجارت و سرمایه گذاری به بررسی روابط منطقه‌ای و امنیت و ثبات منطقه‌ای پرداختند.

سرکار خانم حنا ربانی وزیر مشاور پاکستان در امور خارجه به منظور دیدار و رایزنی با مقامات طالبان افغانستان، امروز سه شنبه در سفری یک روزه وارد کابل شد.

وی در بدو ورود به فرودگاه کابل توسط عبداللطیف نظاری معاون وزیر امور اقتصادی افغانستان و عبید الرحمان نظامانی سفیر پاکستان در کابل مورد استقبال قرار گرفت.

ارسال نظر

 
1