خبر فوری

 
انوار الحق کاکر در دیدار با ولیعهد کویت: پاکستان همواره در مسئله فلسطین از راه حل دو دولتی حمایت می کند
کد خبر :1866710671

13:38 1402/08/21


برچسب ها : پاکستان و کویت, رژیم صهیونیستی, سرمایه گذاری, غزه, مردم فلسطین, مسئله فلسطین, مشعل الاحمد الجابر الصباح, نوار غزه, همکاری اقتصادی, ولیعهد کویت, کشورهای اسلامی, کمک های بشردوستانه,

پاکستان و کویت نگرانی شدید خود را نسبت به تخریب گسترده زیرساخت ها و تلفات عظیم غیر نظامیان در جریان تجاوزات و محاصره مداوم رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه، ابراز کردند.


 

ریاض: به گزارش راز نیوز | پاکستان و کویت نگرانی شدید خود را نسبت به تخریب گسترده زیرساخت ها و تلفات عظیم غیر نظامیان در جریان تجاوزات و محاصره مداوم رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه، ابراز کردند.

به گفته بخش رسانه ای دفتر نخست وزیر پاکستان، انوار الحق کاکر و مشعل الاحمد الجابر الصباح ولیعهد کویت در حاشیه اجلاس فوق ‌العاده سران کشورهای اسلامی در ریاض به گفتگو و رایزنی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه پرداختند.

در این دیدار، مقامات ارشد دو کشور ضمن محکومیت جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، بر ضرورت فوری آتش بس، پایان محاصره و ارسال کمک های بشردوستانه مورد نیاز به مردم محاصره شده در غزه، تاکید کردند.

در همین حال، انوار الحق کاکر بر موضع اصولی و دیرینه پاکستان در خصوص آرمان فلسطین برای رهایی از اشغال غیرقانونی اسرائیل تصریح نمود و بر ادامه حمایت های پاکستان از راه حل دو دولتی طبق قطعنامه های مربوطه سازمان ملل متحد و سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد.

در ادامه همچنین هر دو طرف موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله گسترش روابط و همکاری میان پاکستان و کویت در زمینه های مختلف به ویژه در عرصه های اقتصادی و سرمایه گذاری را مورد بحث و رایزنی قرار دادند.

نخست وزیر موقت پاکستان، ولیعهد کویت را در جریان شورای تسهیل سرمایه گذاری ویژه قرار داد و از کویت دعوت به عمل آورد تا از فرصت های سرمایه گذاری در پاکستان بهره مند شود.

در پایان این نشست، مشعل الاحمد الجابر الصباح ولیعهد کویت از نقش مهاجران پاکستانی در توسعه کویت کمال تشکر و قدردانی را بجا آورد.

ارسال نظر

 
1