خبر فوری

 
سفر ناظر بین المللی انتخابات عمومی پاکستان به اسلام آباد
کد خبر :1856391030

14:55 1402/11/18


برچسب ها : انتخابات پارلمانی, روابط دوجانبه, روسیه و پاکستان, شورای فدراسیون روسیه, گروه دوستی پاکستان و روسیه, ناظر بین المللی انتخابات عمومی, همکاری دوجانبه, وزیر امور خارجه پاکستان,

ناظر بین المللی انتخابات عمومی پاکستان پس از سفر به اسلام آباد با وزیر امور خارجه این کشور به گفتگو و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | ناظر بین المللی انتخابات عمومی پاکستان پس از سفر به اسلام آباد با وزیر امور خارجه این کشور به گفتگو و رایزنی پرداخت.

سناتور ولادیمیر چیژوف رئیس گروه دوستی پاکستان و روسیه در شورای فدراسیون روسیه در رأس هیئتی طی سفر به اسلام آباد با با جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

سناتور ولادیمیر چیژوف رئیس گروه دوستی پاکستان و روسیه به عنوان ناظر بین المللی انتخابات عمومی پاکستان که فردا برگزار می شود، به پاکستان سفر کرده است.

در همین حال، جلیل عباس جیلانی بر تعهد پاکستان به برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه تأکید و روند همه پرسی و ترتیبات امنیتی برای برگزاری یک انتخابات آرام و شفاف را برای هیئت روسی تشریح کرد.

وی همچنین در پایان این نشست بر تعهد پاکستان برای تقویت همکاری های دوجانبه میان اسلام آباد و مسکو به نفع مردم هر دو کشور تأکید کرد.

ملت پاکستان فردا چهارشنبه 19 بهمن (8 فوریه) برای شرکت در انتخابات مجلس ملی و مجالس ایالتی پاکستان، پای صندوق های رأی خواهد رفت.

 

ارسال نظر

 
1