خبر فوری

 
دونالد بلوم: تلاش های پاکستان برای بهبود ثبات اقتصاد کلان ستودنی است
کد خبر :1854622603

16:44 1403/07/26


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, دونالد بلوم, روابط دو جانبه, سفیر آمریکا, سفیر آمریکا در پاکستان, محمد اورنگزیب, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

سفیر آمریکا در دیدار با وزیر دارایی پاکستان، تلاش های این کشور برای بهبود ثبات اقتصاد کلان و آغاز اصلاحات چالش برانگیز به ویژه در بخش های مالیات و انرژی را مورد ستایش قرار داد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا امروز با محمد اورنگزیب وزیر دارایی و درآمد پاکستان دیدار کرد.

سناتور محمد اورنگزیب در این نشست عزم دولت اسلام‌آباد برای ادامه اصلاحات گسترده در زمینه مالیات، انرژی و جبهه های شرکت های دولتی را تکرار کرد و گفت که دولت متعهد است که مالیات کشور را به تولید ناخالص داخلی به 13.5 درصد از طریق مسدود کردن نشتی ها و وارد کردن بخش های بدون مالیات در شبکه افزایش دهد.

او گفت که دولت تحت رهبری شهباز شریف طرح تحول جامع برای هیئت درآمد فدرال FBR را تصویب کرده است.

وزیر ، اصلاحات کلان اقتصادی را "در حال پیشرفت" خواند و با اشاره به چالش‌ های جدی ‌تر تغییرات آب و هوایی و کوتاه‌ قدی کودکان اظهار داشت که این امر تهدیدی برای تداوم نابرابری ‌ها و اختلال در سرعت رشد اقتصادی و ثبات پاکستان در میان مدت تا بلند مدت است.

محمد اورنگزیب، گفت: پاکستان مشتاقانه منتظر ایجاد انعطاف پذیری آب و هوا از طریق اصلاحات سازگار و جلوگیری از سوء تغذیه با حمایت فنی و مالی شرکای توسعه برای تضمین اهداف توسعه همه جانبه می باشد.

سفیر ایالات متحده، از تلاش های پاکستان برای بهبود ثبات اقتصاد کلان قدردانی کرد و از دولت این کشور برای آغاز اصلاحات چالش برانگیز و جسورانه، به ویژه در بخش های مالیات و انرژی، تمجید کرد.

وی بر تعهد خود به تقویت همکاری های دوجانبه در ابتکارات فنی و توسعه و ترویج سرمایه گذاری با کیفیت بالا برای رشد اقتصادی پاکستان تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1