خبر فوری

 
امضای تفاهم نامه در بخش انرژی های تجدید پذیر بین پاکستان و امارات
کد خبر :1854425857

17:54 1402/04/15


برچسب ها : ابوظبی, اسلام آباد, امضای توافقنامه, انرژی تجدید پذیر, پاکستان و امارات, پاکستان و امارات متحده عربی, پنل خورشیدی, تفاهمنامه, روابط دوجانبه, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

یادداشت تفاهم بین پاکستان و امارات متحده عربی در زمینه همکاری در بخش انرژی های تجدیدپذیر در اسلام آباد، امضا شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| یادداشت تفاهم بین پاکستان و امارات متحده عربی در زمینه همکاری در بخش انرژی های تجدیدپذیر امروز پنجشنبه 15 تیر با حضور محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان و احمد الجابر وزیر صنعت و فناوری امارات متحده عربی در اسلام آباد، امضا شد.

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در مراسم امضای تفاهم نامه گفت: تفاهم نامه مهمی که امروز با امارات متحده عربی امضا شد، توافق خوشایند میان پاکستان و امارات است. وی با بیان اینکه امارات در هر شرایط سختی از پاکستان حمایت کرد و امارات نقش کلیدی در قرارداد صندوق بین المللی پول داشت، گفت: ما توافق کرده ایم که برای جذب سرمایه گذار برای پروژه پنل خورشیدی 10 مگاواتی با یکدیگر همکاری کنیم.

به همین مناسبت وزیر صنعت و فناوری امارات متحده عربی گفت که روابط پاکستان و امارات از اهمیت بالایی برخوردار هستند. ما همیشه از سوی رهبری خود هدایت می‌شویم تا همکاری‌ها را در زمینه‌های مورد علاقه مشترک بین دو کشور افزایش دهیم.

وزیر امارات اظهار داشت که در این بازدید، ما با وزیر تغییرات آب و هوای پاکستان و سایر همکارانش در مورد یک برنامه عملیاتی مثمر ثمر در مورد تغییرات آب و هوا گفتگو کردیم. ما امیدواریم که به سمت راه حل های علمی بهتر برای مقابله با اثرات تغییرات آب و هوایی پیشرفت کنیم. توافق امروز گام مهمی به جلو است که انرژی های تجدیدپذیر را ارتقا می دهد.

ارسال نظر

 
1