خبر فوری

 
 
چهارمین اجلاس کارگروه مشترک سی پیک در زمینه همکاری و هماهنگی بین المللی در اسلام‌آباد
کد خبر :1853902265

09:24 1402/11/02


برچسب ها : پاکستان و چین, جلسات کارگروه مشترک, روابط دوجانبه, سائرس سجاد قاضی, سی پک, سی پیک, معاون وزیر امور خارجه پاکستان, معاون وزیر امور خارجه چین, نشست کارگروه مشترک سی پک,

چهارمین اجلاس کارگروه مشترک سی پیک در زمینه همکاری و هماهنگی بین المللی JDG-ICC روز یکشنبه 1 بهمن ماه در اسلام‌آباد برگزار شد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| چهارمین اجلاس کارگروه مشترک سی پیک در زمینه همکاری و هماهنگی بین المللی JDG-ICC روز یکشنبه 1 بهمن ماه با ریاست مشترک سائرس سجاد قاضی معاون وزیر خارجه پاکستان و سان ویدونگ معاون وزیر امور خارجه چین، در اسلام‌آباد برگزار شد.

در این نشست ضمن بررسی پیشرفت صورت گرفته پس از سومین اجلاس کارگروه مشترک، بیان شد که پاکستان و چین شرکای همکاری استراتژیک و برادران آهنین هستند و بر استقبال از طرف سومی که متمایل به جستجوی راه های همکاری سودمند متقابل باشد، تاکید شد.

در این اجلاس با اذعان بر این امر که سی پیک پیشرفت داشته است، هر دو طرف توافق کردند که بر توسعه با کیفیت بالا در صنعت، کشاورزی، فناوری اطلاعات، و علم و فناوری تمرکز کنند و از مزایای اجتماعی-اقتصادی ملموس برای مردم اطمینان حاصل کنند.

در ادامه با رد کردن گزارش های منفی و اطلاعات اشتباه در رابطه با سی پیک، بر ضرورت اصلاح اطلاعات و بیانیه های نادرست درحال پخش، تاکید کردند. گفته شد: دو کشور مصمم برای گسترش همکاری و هماهنگی بین المللی هستند.

ارسال نظر

 
1