خبر فوری

 
 
دستگیری 3 نفر به دست نهادهای امنیتی پاکستان و آزادی یک تن دیگر
کد خبر :1852616719

17:29 1402/10/01


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, پسنی, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان دیره بگتی, شهرستان گوادر, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

همزمان با آزادی یک نفر از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان در پسنی، 3 فرد دیگر به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان از منطقه دیره بگتی ایالت بلوچستان دستگیر و ناپدید شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| همزمان با آزادی یک نفر از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان در پسنی، 3 فرد دیگر به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان از منطقه دیره بگتی ایالت بلوچستان دستگیر و ناپدید شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیاتی در شهرستان دیره بگتی سه شهروند بلوچ را دستگیر و با خود به محل ناشناس منتقل نمودند.

اسامی این افراد ربوده شده به این شرح اعلام شده است: سیوا فرزند کلیری بگتی، بازو فرزند رحمت بگتی، سندر فرزند رحمت بگتی که از منطقه رائیس توخ از توابع بخش سوئی شهرستان دیره بگتی دستگیر و ناپدید شده اند.

لازم به ذکر است طی هفته جاری نزدیک به 10 نفر از اهالی شهرستان دیره بگتی از مناطق مختلف این شهرستان به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ربوده شده اند.

از سوی دیگر اطلاعات واصله از منطقه پسنی شهرستان گوادر حاکی از آزادی یک جوان ربوده شده بلوچ به نام ناصر دودا از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان است.

گفتنی است پدر این جوان بلوچ به نام ناصر در راهپیمایی طولانی علیه نسل کشی جوانان بلوچ حضور دارد.

دودا نوامبر سال جاری به دست نیروهای ارتش پاکستان دستگیر و ناپدید شده بود.

ارسال نظر

 
1