خبر فوری

 
 
کشته شدن دو کودک در نتیجه درگیری میان نیروهای امنیتی و تروریست ها در منطقه تانک پاکستان
کد خبر :1852223607

13:36 1402/09/03


برچسب ها : پلیس خیبر پختون خوا, تبادل آتش, تیراندازی, درگیری مسلحانه, شهرستان تانک, عناصر تروریستی, نیروهای امنیتی پاکستان,

در اثر درگیری مسلحانه و تبادل آتش میان نیروهای امنیتی و عناصر تروریستی در شهرستان تانک ایالت خیبر پختون خوا پاکستان دو کودک جان باختند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر درگیری مسلحانه و تبادل آتش میان نیروهای امنیتی و عناصر تروریستی در شهرستان تانک ایالت خیبر پختون خوا پاکستان دو کودک جان باختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در عملیات مشترک نیروهای امنیتی و پلیس در روستای اعظم آباد از توابع شهرستان تانک ایالت خیبر پختون خوا تبادل آتش و درگیری مسلحانه میان طرفین آغاز گردید.

به گفته منابع امنیتی، در این درگیری در اثر تیراندازی عناصر تروریستی 2 کودک به دلیل اصابت گلوله جان خود را از دست دادند، همچنین در تیراندازی نیروهای امنیتی یکی از تروریست ها به هلاکت رسید.

از محل مخفیگاه تروریست کشته شده یک قبضه اسلحه کلاشینکف، 9 تیغه خشاب، 2 عدد نارنجک دستی، مقادیری مهمات به همراه یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط گردید.

به گفته منابع، نیروهای امنیتی و پلیس شهرستان تانک به دنبال کسب گزارش محرمانه در حال عزیمت به روستای اعظم آباد شهرستان تانک برای آغاز عملیات بودند که نزدیکی جاده اعظم آباد، تروریست‌های ناشناس با کمین در مسیر آنان اقدام به تیراندازی نموده که در نتیجه آن دو کودک کم سن و سال دچار جراحت شده و بلافاصله جان باختند.

جسد تروریست هلاکت شده برای تشخیص هویت به بیمارستان مرکزی شهرستان تانک منتقل شده است و عملیات جستجو نیز برای شناسایی دیگر عناصر تروریستی در منطقه آغاز شده است.

ارسال نظر

 
1