خبر فوری

 
رایزنی مقامات پاکستان و مالاوی برای گسترش همکاری‌های تجاری و اقتصادی دوجانبه
کد خبر :1851375318

15:11 1402/05/16


برچسب ها : احسن اظفر بختاوری, احسن ظفر بختاوری, پاکستان و مالاوی, رئیس اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد, کمیساریای عالی مالاوی,

مقامات دو کشور پاکستان و مالاوی طی دیدار با یکدیگر پیرامون ابعاد مختلف ظرفیت‌های موجود برای توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مقامات دو کشور پاکستان و مالاوی طی دیدار با یکدیگر پیرامون ابعاد مختلف ظرفیت‌های موجود برای توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، یونس عبدالکریم کمیساریای عالی مالاوی در پاکستان امروز دوشنبه با حضور در اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد با احسن ظفر بختاوری رئیس این اتاق دیدار و گفتگو نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون گسترش همکاری‌های دوجانبه در بخش‌های اقتصادی و تجاری و نیز سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف همچون صنعت هتلداری، ساخت و ساز، گردشگری و کشاورزی بحث و رایزنی نمودند.

احسن ظفر بختاوری رئیس اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد در این دیدار با تأکید بر جایگاه کشور مالاوی در حوزه جنوب شرق آفریقا اظهار داشت: ما باید برای دسترسی به بازار آفریقا روابط تجاری خود با مالاوی را تقویت کنیم، ایجاد روابط نزدیک میان بخش‌های خصوصی دو کشور به تقویت مناسبات تجاری کمک خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1