خبر فوری

 
دیدار خداحافظی کمیساریای عالی پاکستان با رئیس جمهور و وزیر امور خارجه سیشل
کد خبر :1850063450

16:06 1403/02/11


برچسب ها : پاکستان و سیشل, پایان ماموریت دیپلماتیک, رئیس جمهور سیشل, روابط اقتصادی, روابط دفاعی, سیشل, وزیر امور خارجه سیشل, کمیساریای عالی پاکستان,

کمیساریای عالی پاکستان به مناسبت پایان مأموریت دیپلماتیک اش در جمهوری سیشل با رئیس جمهور و وزیر امور خارجه این کشور دیدار کرد.


ویکتوریا: به گزارش راز نیوز | ارشد جان کمیساریای عالی پاکستان به مناسبت پایان مأموریت دیپلماتیک اش در جمهوری سیشل (کشوری جزیره ای در قاره آفریقا و اقیانوس هند) با موج رامکلاوان رئیس جمهور این کشور در ویکتوریا دیدار و گفتگو کرد.

ارشد جان به نمایندگی از رئیس جمهور پاکستان بهترین آرزوها را برای رئیس جمهور، دولت و مردم جمهوری سیشل ابراز کرد.

وی همچنین در ادامه از موج رامکلاوان به دلیل حمایت مؤثر و آشکار دولت جمهوری سیشل از نامزدهای پاکستان در مجامع بین المللی تقدیر و تشکر کرد.

پیشرفت در همکاری های سیاسی، اقتصادی، دفاعی و فرهنگی میان پاکستان و سیشل نیز مورد بحث و بررسی مقامات دو کشور قرار گرفت.

در پایان این نشست رئیس‌جمهور سیشل از تلاش‌های بی وقفه ارشد جان برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه بین دو کشور در دوران تصدی اش قدردانی و بهترین آرزوهای خود را برای مأموریت جدید وی ابراز کرد.

ارشد جان کمیساریای عالی پاکستان همچنین با سیلوستر رادگوند وزیر امور خارجه و گردشگری جمهوری سیشل در ویکتوریا به گفتگو و رایزنی پرداخت.

در این نشست، هر دو طرف پیشرفت در موضوعات مختلف روابط دوجانبه از جمله امضای همه تفاهم نامه های معلق را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وزیر امور خارجه سیشل نیز از تلاش‌های ارشد جان برای تحکیم روابط دوجانبه در دوران تصدی وی کمال تشکر و قدردانی را بجا آورد.

سیلوستر رادگوند همچنین بهترین آرزوها را برای ماموریت جدید کمیساریای عالی پاکستان ابراز کرد.

ارسال نظر

 
1