خبر فوری

 
 
دیدار ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان با ولیعهد عربستان سعودی
کد خبر :1849799034

09:47 1401/10/19


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, خالد بن سلمان, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان, محمد بن سلمان, ولیعهد عربستان سعودی,

فرمانده ارتش پاکستان و ولیعهد عربستان سعودی در دیدار با یکدیگر بر لزوم تعمیق مناسبات دوجانبه و ارتقای همکاری‌ها در زمینه‌های مورد علاقه تأکید کردند.


ریاض: به گزارش راز نیوز| فرمانده ارتش پاکستان و ولیعهد عربستان سعودی در دیدار با یکدیگر بر لزوم تعمیق مناسبات دوجانبه و ارتقای همکاری‌ها در زمینه‌های مورد علاقه تأکید کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ژنرال سید عاصم منیر احمد فرمانده جدید ارتش پاکستان که در نخستین سفر خارجی خود پس از بر عهده گرفتن فرماندهی ارتش پاکستان به عربستان سعودی سفر کرده است روز گذشته با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار پیرامون ابعاد مختلف روابط دوجانبه و سطح همکاری‌های موجود میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر لزوم تعمیق مناسبات دفاعی و نظامی میان دو کشور تأکید کردند.

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در این دیدار انتخاب سید عاصم منیر احمد به عنوان فرمانده ارتش پاکستان را به وی تبریک گفت.

لازم به ذکر است ژنرال سید عاصم منیر احمد فرمانده ارتش پاکستان پیش از این با خالد بن سلمان وزیر دفاع، ارتشبد فیاض بن حامد الرویلی رئیس ستاد کل نيروهای مسلح و سپهبد فهد بن عبدالله المطير فرمانده نیروی زمینی عربستان سعودی دیدار نمود.

ارسال نظر

 
1