خبر فوری

 
 
کشته شدن یک شبه نظامی جبهه آزادی بخش بلوچستان طی درگیری با سربازان ارتش پاکستان در بولان
کد خبر :1849798855

14:17 1402/01/16


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایالت بلوچستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, درگیری, درگیری مسلحانه, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ, شبه نظامی بلوچ, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان بولان,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای از جان باختن فردی به نام خیر بخش شبه نظامی بلوچ در شهرستان بولان ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای از جان باختن فردی به نام خیر بخش شبه نظامی بلوچ در شهرستان بولان ایالت بلوچستان خبر داد و گفت: خیر بخش در تاریخ 11 فروردین 1402 (30 مارس) همراه با شبه نظامیان در منطقه نوشم بخش دهادر شهرستان بولان در حال گشت زنی بود که در مواجه با نیروهای ارتش پاکستان قرار گرفت.

در نتیجه درگیری میان شبه نظامیان بلوچ و سربازان ارتش پاکستان، تعداد قابل توجهی از سربازان کشته و زخمی شدند در حالی که خیر بخش معروف به اشفاق آجو فرزند محمد بخش در این درگیری جان خود را از دست داد و دیگر شبه نظامیان توانستند منطقه را ترک نمایند.

سرگرد گهرام بلوچ خیر بخش  را یکی از بهترین و شجاع ترین شبه نظامیان آزادی خواه بلوچ معرفی کرد و افزود: وی از سال 2010 وارد جبهه آزادی بخش بلوچستان شد و عمدتا در بخش دشت  شهرستان مستونگ فعالیت می کرد..

وی در پایان بیانیه خود کشته شدن در راه آزادی سرزمین بلوچستان را افتخاری برای جبهه آزادی بخش بلوچستان دانست و بر عزم خود در راستای آزادی این سرزمین تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1