خبر فوری

 
رایزنی های سرکنسول مالزی و سفیر ازبکستان با کامران تیسوری فرماندار ایالت سند در کراچی
کد خبر :1839811682

21:16 1402/05/28


برچسب ها : ایالت سند, پاکستان و ازبکستان, پاکستان و مالزی, دیدار, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سفیر ازبکستان, فرماندار ایالت سند, همکاری دوجانبه, کامران تیسوری,

هرمان هاردیناتا بن احمد سرکنسول مالزی ظهر امروز با محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند در کراچی دیدار و گفتگو کرد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز | هرمان هاردیناتا بن احمد سرکنسول مالزی ظهر امروز با محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند در کراچی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست هر دو طرف موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله گسترش روابط و همکاری میان دو کشور به ویژه در حوزه های آموزش، بهداشت و علم و فناوری را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

در پایان نیز سرکنسول مالزی از تلاش های کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند در راستای رفاه مردم تجلیل به عمل آورد.

از سوی دیگر، اویبک عثمانوف سفیر ازبکستان نیز با محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند در کراچی به گفتگو و رایزنی در خصوص توسعه روابط اقتصادی میان دو کشور پرداخت.

در همین حال، کامران تیسوری توسعه مناسبات دوجانبه و سرمایه گذاری در بخش های مختلف را به نفع هر دو کشور دانست و گفت:: ایالت سند فرصت های سرمایه گذاری بسیار خوبی دارد و سرمایه گذاران ازبکستانی می توانند از فضای مناسب سرمایه گذاری در این ایالت بهره مند شوند.

اویبک عثمانوف سفیر ازبکستان نیز در پایان این دیدار از ابتکارات تحسین برانگیز محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند در جهت رفاه عمومی، ابراز تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1