خبر فوری

 
 
قتل یک جاسوس وابسته به ارتش پاکستان در مچ توسط شبه نظامیان ارتش آزادی بخش بلوچ
کد خبر :1839023929

14:12 1403/04/24


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جاسوس ارتش, سازمان استخبارات نظامی, شهر مچ, شهرستان بولان, گروه های مسلح بلوچ,

شبه نظامیان ارتش آزادی بخش بلوچ در یک عملیات در شهر مچ ایالت بلوچستان یک جاسوس وابسته به ارتش پاکستان را به ضرب گلوله به قتل رساندند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| شبه نظامیان ارتش آزادی بخش بلوچ در یک عملیات در شهر مچ ایالت بلوچستان یک جاسوس وابسته به ارتش پاکستان را به ضرب گلوله به قتل رساندند.

طبق جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما یک جاسوس وابسته به ارتش پاکستان به نام لعل جان مری را در منطقه گیشتری شهر مچ مرکز شهرستان بولان هدف تیراندازی قرار داده و به قتل رساندند.

وی افزود: لعل جان مری از سال 2017 میلادی تحت دستوران سازمان استخبارات نظامی ارتش پاکستان در حال جاسوسی و خبرچینی بود. فدائیان بلوچ ما در دسامبر 2023 طی عملیاتی در منطقه درنجین شهر مچ یک جاسوس وابسته به ارتش پاکستان به نام آسمانی ملقب به اوته فرزند تنگو مری را تحت بازداشت قرار دادند، وی در بازجویی های صورت گرفته اعتراف نمود که لعل جان مری با شبکه وی در ارتباط است و در حال انجام فعالیت های جاسوسی در منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: لعل جان مری در منطقه گیشتری و دیگر نقاط شهرستان بولان به صورت مستقیم در عملیات های نظامی و ربوده شدن مردم با ارتش دشمن همکاری داشت، وی همچنین در جذب و استفاده از افراد مختلف در این منطقه در جهت جاسوسی برای سازمان استخبارات نظامی مشارکت داشت.

وی تصریح کرد: لعل جان مری به دلیل ارتکاب خیانت ملی به سزای عبرت آمیز رسید، ارتش آزادی بخش بلوچ افراد مرتکب خیانت ملی را هیچگاه نخواهد بخشید و آنها را همانند لعل جان مری به به سزای اعمالشان خواهد رساند.

ارسال نظر

 
1