خبر فوری

 
 
آزادی سه تن از شیعیان ربوده شده از اسارت آژانس های اطلاعاتی پاکستان و انتقال به زندان
کد خبر :1838565649

17:13 1402/03/26


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده شیعه, آژانس های اطلاعاتی, افراد ربوده شده شیعه, شیعه, شیعیان پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان, کراچی,

سه تن از جوانان ربوده شده شیعه از کراچی، پس از یک و نیم ماه اسارت نزد آژانس های اطلاعاتی پاکستان، تحت پرونده و اتهامات ساختگی توسط دایره مبارزه با تروریسم به زندان های کراچی منتقل شدند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| سه تن از جوانان شیعه ربوده شده به دست نهادهای امنیتی پاکستان، پس از یک و نیم ماه اسارت آژانس های اطلاعاتی، تحویل زندان های مختلف کراچی شدند.

براساس گزارش، دایره مبارزه با تروریسم همچون گذشته در گزارشی دروغین این سه فرد با نام های سید احرار مجتبی بخاری، تاجدار علی مهدی و سید یوسف رضا بخاری را که یک ماه و نیم قبل توسط آژانس های اطلاعاتی امنیتی پاکستان دستگیر و مفقود شده بودند را به عنوان افراد دستگیر شده در عملیات نیروهای امنیتی و کشف اسلحه غیرقانونی از نزد آنها معرفی کرده است.

براساس گزارش، دایره مبارزه با تروریسم تاجدار علی مهدی ربوده شده مورخه 8مه-18 اردیبهشت از منطقه گلستان جوهر کراچی، سید احرار مجتبی بخاری از منطقه فیصل کالونی کراچی و سید یوسف رضا را به عنوان افراد دستگیر شده طی عملیاتی معرفی و به زندان های مرکزی کراچی و زندان ملیر منتقل کرد.

ارسال نظر

 
1