خبر فوری

 
تصمیم ریاض برای افزایش حجم سرمایه گذاری در پاکستان به ده میلیارد دلار
کد خبر :1838499140

13:31 1401/10/20


برچسب ها : اقتصاد پاکستان, بانک مرکزی پاکستان, بحران اقتصادی, بحران مالی, پاکستان و عربستان سعودی, دلار, ذخایر ارزی, سپرده, محمد بن سلمان, ولیعهد عربستان سعودی,

به دنبال رکود اقتصادی در پاکستان و تشدید بحران مالی در این کشور، ولیعهد عربستان سعودی دستور افزایش میزان سرمایه گذاری در پاکستان به رقم 10 میلیارد دلار را صادر کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| به دنبال رکود اقتصادی در پاکستان و تشدید بحران مالی در این کشور، ولیعهد عربستان سعودی دستور افزایش میزان سرمایه گذاری در پاکستان به رقم 10 میلیارد دلار را صادر کرد.

هم‌زمان با سفر ژنرال سید عاصم منیر احمد فرمانده ارتش پاکستان به ریاض برای رایزنی جهت دریافت کمک برای برون رفت از بحران مالی، رسانه‌های سعودی از دستور محمد بن سلمان ولیعهد این کشور برای آغاز مطالعات و تهیه دستور کار جهت افزایش میزان سرمایه موجود در پاکستان به رقم 10 میلیارد دلار خبر دادند.

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در این خصوص اظهار داشت: پاکستان کشور دوست و برادر ماست و ما برای پایان دادن به بحران اقتصادی و ایجاد ثبات در ذخایر ارزی این کشور مبلغ 10 میلیارد دلار را برای این کشور فراهم خواهیم کرد.

لازم به ذکر است پیش از این در دوم دسامبر سال گذشته میلادی عربستان سعودی با ارائه 5 میلیارد دلار سپرده ارزی به بانک مرکزی پاکستان موافقت کرده بود.

 

ارسال نظر

 
1