خبر فوری

 
استرداد 48 تبعه غیر مجاز پاکستانی به مقامات این کشور
کد خبر :1837021338

14:44 1402/04/22


برچسب ها : آژانس تحقیقات فدرال, شهروندان پاکستانی, مرز ایران و پاکستان, مرزبانان ایرانی, مهاجران پاکستانی, نیروهای لیویز, نیروهای مرزبانی پاکستان,

مقامات مرزبانی ایران امروز پنجشنبه 48 تبعه غیر مجاز پاکستانی که از طریق مبادی غیر قانونی مبادرت به ورود به خاک ایران نموده بودند را به کشورشان استرداد کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| مقامات مرزبانی ایران امروز پنجشنبه 48 تبعه غیر مجاز پاکستانی که از طریق مبادی غیر قانونی مبادرت به ورود به خاک ایران نموده بودند را به کشورشان استرداد کردند.

طبق اعلام مقامات مرزبانی پاکستان 48 نفر از اتباع غیر مجاز پاکستانی که از شهرهای مختلف ایران دستگیر شده بودند به کشور بازگردانده شدند، این افراد به منظور بازجویی و طی روند قانونی تحویل بخش مبارزه با قاچاق انسان آژانس تحقیقات فدرال پاکستان(FIA) شدند.

به گفته مقامات مرزی پاکستان، این افراد با هدف کسب موقعیت شغلی بهتر قصد داشتند از طریق خاک ایران و سپس ترکیه به کشورهای اروپایی مهاجرت کنند.

حادثه غرق شدن قایق حامل مهاجران در آب‌های سواحل یونان بازتاب گسترده جهانی را به همراه داشت، در این حادثه ده‌ها نفر از اتباع پاکستانی جان خود را از دست دادند.

در حادثه غرق شدن کشتی حامل 400 الی 750 نفر از اتباع کشورهای دست کم 78 نفر جان باختند.

ارسال نظر

 
1