خبر فوری

 
دستگیری 3 تن از شیعیان پاکستان توسط دایره مبارزه با تروریسم در کراچی به اتهام ارتباط با سازمان های تروریستی
کد خبر :1836826055

19:59 1402/03/22


برچسب ها : CTD, بنیاد خیریه سازمان تروریستی, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری, دستگیری تروریست ها, سازمان های ممنوعه, شیعیان پاکستان, گروه تروریستی, کراچی,

دایره مبارزه با تروریسم سه تن از شیعیان پاکستان را در منطقه گلستان جوهر شهر کراچی به اتهام تسهیل گران سازمان های تروریستی دستگیر و بازداشت کرد.


 

سند: به گزارش راز نیوز | دایره مبارزه با تروریسم سه تن از شیعیان پاکستان را در منطقه گلستان جوهر شهر کراچی به اتهام تسهیل گران سازمان های تروریستی دستگیر و بازداشت کرد.

بر اساس جزئیات، به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم ایالت سند، 3 عنصر تروریستی مرتبط با سازمان های ممنوعه در حالی که قصد تخریب تاسیسات مهم، سفارت خانه ها و ترور شخصیت های برجسته را داشتند توسط نیروهای دایره مبارزه با تروریسم (CTD) در منطقه گلستان جوهر شهر کراچی دستگیر و بازداشت شدند.

همچنین به گفته CTD، از عناصر تروریستی دستگیر شده تعداد قابل توجهی اسلحه و مهمات شامل 3 نارنجک دستی و 6 قبضه کلت کمری کشف و ضبط گردید.

لازم به ذکر است، افرادی را که دایره مبارزه با تروریسم به اتهام عناصر تروریستی دستگیر کرده است، شیعیان پاکستان هستند که به اسامی سید کمیل حیدر عابدی معروف به ابراهیم فرزند علی عابدی، سید هادی رضا زیدی ملقب به ظهیر فرزند سید آفتاب حیدر زیدی و سید ظهور عباس زیدی معروف به چاچا و غفار فرزند سید امیر حیدر زیدی شناسایی شده اند.

گفتنی است که دایره مبارزه با تروریسم نخستین باری نیست که دست به چنین اقداماتی از جمله دستگیری شیعیان پاکستان با اتهامات واهی از جمله ارتباط با سازمان های تروریستی می زند بلکه این نهاد کارنامه درخشانی در دستگیری شیعیان پاکستان با اتهام داشتن اسلحه و مهمات همچنین تشکیل پرونده های قضایی دروغین برای آنان دارد.

ارسال نظر

 
1