خبر فوری

 
 
انتصاب سپهبد سید عاصم منیر به عنوان فرمانده جدید ارتش پاکستان
کد خبر :1836367490

10:41 1401/09/03


برچسب ها : رئیس جمهور پاکستان, سپهبد ساحر شمشاد میرزا, سپهبد عاصم منیر, فرمانده ارتش پاکستان, مریم اورنگزیب, نخست وزیر پاکستان,

پس از یک هفته کش و قوس و گمانه‌زنی‌های مختلف در خصوص سکان دار جدید ارتش پاکستان دولت این کشور از تصمیم خود برای انتصاب سپهبد ژنرال سید عاصم منیر برای این منصب خبر داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پس از یک هفته کش و قوس و گمانه‌زنی‌های مختلف در خصوص سکان دار جدید ارتش پاکستان دولت این کشور از تصمیم خود برای انتصاب سپهبد ژنرال سید عاصم منیر برای این منصب خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مریم اورنگزیب وزیر اطلاع رسانی و نشریه دولت فدرال پاکستان دقایقی پیش با انتشار پیامی در توییتر از ارسال مصوبه از سوی نخست وزیر پاکستان شخص رئیس جمهور خبر داد.

در این مصوبه سپهبد ساحر شمشاد میرزا و سپهبد سید عاصم منیر به عنوان گزینه‌های پیشنهادی برای تصاحب منصب رئیس جدید ستاد مشترک ارتش و فرمانده جدید ستاد کل ارتش پاکستان اعلام شده‌اند.

لازم به ذکر است انتخاب فرمانده ستاد کل ارتش(COAS) و نیز فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان(CJCSC) از اختیارات نخست وزیر پاکستان است، نخست وزیر پاکستان پس از بررسی فهرست ارسالی از سوی مقر فرماندهی کل ارتش پاکستان شامل رده بالاترین فرماندهان موجود، گزینه‌های مورد تأیید خود را انتخاب می‌کند که باید به تأیید و امضای شخص رئیس جمهور برسند.

ارسال نظر

 
1