خبر فوری

 
بی ال اف: یک فرد وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان را به هلاکت رساندیم
کد خبر :1835840046

10:09 1403/05/21


برچسب ها : ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جهاو, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ از قتل یک فرد وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان در منطقه جهاو ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ از قتل یک فرد وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان در منطقه جهاو ایالت بلوچستان خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای در این باره اظهار داشت: فدائیان بلوچ مورخه 8 اوت 2024 طی عملیاتی در بازار باغ باگ منطقه واجه از توابع بخش جهاو یک سرکرده جوخه مرگ حکومتی و مبارز فراری به نام عباس ملقب به لکّو را به ضرب گلوله به قتل رساندند.

وی خاطرنشان کرد: عباس ملقب به لکّو فرزند بودو ساکن منطقه چکلی نوندره جهاو در سال 2018 میلادی خود را مقابل نیروهای پاکستانی تسلیم نمود، وی پس از تسلیم شدن به جای بی طرف ماندن، به صورت علنی با نیروهای پاکستانی به همکاری پرداخت و به صورت مستقیم در شهادت فرزندان بلوچ و ربوده شدن آنها نقش داشت.

وی گفت: این مجرم ملی علی رغم هشدارهای مکرر سازمان از فعالیت های خود علیه نهضت آزادی بلوچ دست برنداشت. وی در تهدید خانواده مبارزان بلوچ و ربوده شدن آنها به دست نیروهای پاکستانی نقش داشت.

سرگرد گهرام بلوچ تصریح کرد: عباس ملقب به لکّو از عوامل شریک در شهادت کماندو شهید مهیم، شهید اورنگزیب، شهید گلشیر و شهید راشد جان در 7 نوامبر 2018(16 آبان 1397) و نیز شهادت نوربخش فرزند ساهب داد در 8 نوامبر 2023(17 آبان 1402) در منطقه پیراندر لوپ شهرستان آواران بود.

سخنگوی بی ال اف عنوان داشت: این مبارز فراری تحت سرپرستی ثاقب بزنجو برادر کوچک خیر جان از اعضای حزب ملی در حال فعالیت برای سازمان استخبارات نظامی(MI) در مناطق مختلف بخش جهاو همچون سورگر، نوندره، جهل جهاو، دراجکور و پیراندر آواران بود و سازمان استخبارات نظامی به گروه وی اجازه هرگونه فعالیت علیه مبارزان بلوچ و نیز انجام اقدامات تبهکارانه و جرایم اجتماعی در این مناطق را داده بود.

سرگرد گهرام بلوچ افزود: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت قتل این مجرم ملی را بر عهده می گیرد، وی با در نظرداشت جرایم صورت گرفته مجازات گردید، به تمامی عناصر فعال علیه جامعه بلوچ و نهضت ملی بلوچ هشدار می دهیم که از فعالیت های خود دست بردارند، در غیر این صورت به عاقبتی دچار خواهند شد که نسل های آینده آنها نیز شرمسار خواهند بود.

ارسال نظر

 
1