خبر فوری

 
حمله شبه نظامیان بی ال اف به ایست و بازرسی ارتش پاکستان در خاران
کد خبر :1834397732

11:16 1403/05/21


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایست و بازرسی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جشن آزادی پاکستان, خاران, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از حمله به ایست و بازرسی ارتش پاکستان در منطقه خاران ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از حمله به ایست و بازرسی ارتش پاکستان در منطقه خاران ایالت بلوچستان خبر داد.

در بیانیه ای که از سوی جبهه آزادی بخش بلوچستان منتشر شده آمده است: فدائیان بلوچ ما ساعت 5 شامگاه روز جمعه 10 اوت مرکز ایست و بازرسی ارتش پاکستان واقع در منطقه ای میان شیروزئی و لتار از توابع خاران را با شلیک چندین راکت هدف قرار دادند که خسارات مالی و جانی برای نیروهای دشمن به همراه داشت.

سخنگوی بی ال اف در این بیانیه عنوان داشت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد و از مردم درخواست می کند که از مراسمات مربوط به جشن به اصطلاح آزادی دشمن دوری نمایند، بلوچستان یک کشور اشغالی است که توسط پاکستان تحت اشغال قرار گرفته است. بنابراین دشمن حق برگزاری جشن های به اصطلاح آزادی را در اینجا ندارد و ما اجازه آن را نخواهیم داد که دشمن و عناصر وابسته به آنها در این منطقه جشن برگزار نمایند، اینگونه مراسمات در فهرست اهداف حملات فدائیان بلوچ قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزان بلوچ و نهضت آزادی ملی بلوچ از حمایت و تایید همه جانبه مردم بلوچ برخوردار است که بنیان های نهضت را تقویت می کند، هیچ بلوچ با فهم و شعور روز آزادی حاکمیت اشغالگر پاکستان را نخواهد پذیرفت و نه در اینگونه مراسمات شرکت خواهد نمود، اما ارتش اشغالگر پاکستانی در تلاش است تا مردم را به خروج از خانه هایشان و حضور در مراسم های مربوط به جشن آزادی وادار نماید تا بدین طریق از این مراسم ها به عنوان سپر انسانی استفاده نموده و خود را از حملات فدائیان بلوچ در امان بدارند. استفاده از مردم به عنوان سپر انسانی بیانگر شکست آشکار ارتش پاکستان علیه مبارزان بلوچ است.

ارسال نظر

 
1