خبر فوری

 
هلاکت 6 تروریست تحریک طالبان پاکستان در اثر انفجار بمب کنار جاده‌ای در افغانستان
کد خبر :1834335964

16:18 1401/12/11


برچسب ها : انفجار بمب کنار جاده ای, پاکستان و افغانستان, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, حکومت طالبان افغانستان, ولایت خوست,

در اثر انفجار بمب کنار جاده‌ای در ولایت خوست افغانستان شش تن از عناصر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان کشته و 15 تن دیگر نیز زخمی شدند.


کابل: به گزارش راز نیوز| در اثر انفجار بمب کنار جاده‌ای در ولایت خوست افغانستان شش تن از عناصر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان کشته و 15 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس اعلام منابع آگاه از افغانستان در پی انفجار بمب کنار جاده‌ای در ولایت خوست شش تن از عناصر تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسیدند که نام سه تن از آنان عبارت است از عبدالمنان، عالم خان مده خیل و کجیر.هویت سه تن دیگر از کشته شدگان همچنان اعلام نشده است.

به گفته این منابع در اثر این انفجار همچنین 15 تن شامل فضل امین، محمد معروف به طوفان، نُور پایو خان، فقیر الله، تروزئی، سَت کئی، علی سر خان، زُبیر، هجرت الله، کمال، شیر افضل، بخت الله، ذبیح الله و غیره دچار جراحت شدند.

گفتنی است پس از حملات پی‌درپی علیه تروریست‌های تحریک طالبان پاکستان که در افغانستان پنهان شده‌اند موجی از یاس، نا امیدی و اختلافات در فرماندهان این گروه تروریستی ایجاد شده است، عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان معتقدند پس از سفر هیئت بلندپایه پاکستانی به افغانستان مشکلات داخلی این گروه تشدید و سوء ظن نسبت به رهبران ارشد تحریک طالبان افغانستان در میان عناصر سطوح پایین تحریک طالبان پاکستان افزایش یافته است.

به گفته منابع آگاه در دومین حمله به عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان، مکرم خراسانی مسئول بخش رسانه عمر مدیا وابسته به این گروه تروریستی دچار جراحت شده است.

ارسال نظر

 
1