خبر فوری

 
بی ال اف: در 2 حمله جداگانه در کولواه 7 نظامی پاکستانی کشته شدند
کد خبر :1834333963

15:41 1403/05/21


برچسب ها : ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان آواران, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کولواه,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از انجام 2 عملیات جداگانه علیه نیروهای پاکستانی در شهرستان آواران ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از انجام 2 عملیات جداگانه علیه نیروهای پاکستانی در شهرستان آواران ایالت بلوچستان خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای در این باره اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 7 شامگاه روز جمعه مورخه 10 اوت اردوگاه ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه گیشکور از توابع بخش کولواه را با استفاده از سلاح های خودکار هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن 1 نظامی دشمن کشته شده و یک تن دیگر نیز مجروح گردید.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما همچنین در یک حمله جداگانه حوالی ساعت 20 روز جمعه 10 اوت اردوگاه نظامی ارتش اشغالگر پاکستانی در منطقه دندار کولواه را از فاصله ای نزدیک به وسیله سلاح های جدید و خودکار نشانه گرفتند که کشته شدن 6 نظامی دشمن و زخمی شدن 2 تن دیگر را در پی داشت. این حمله نزدیک به 30 دقیقه به طول انجامید.

سخنگوی بی ال اف خاطرنشان کرد: پس از این حمله ارتش دشمن برای تعقیب فدائیان بلوچ، پهپادهای خود را به پرواز درآورد اما مبارزان بلوچ با کسب فرصت مناسب پهپاد جاسوسی دشمن را سرنگون نمودند.

وی گفت: ارتش شکست خورده دشمن بر اساس عادت دیرینه خود برای سرپوش نهادن بر شکست خود مناطق مسکونی را هدف قرار داد، در اثر اصابت خمپاره ارتش دشمن به یک خانه مسکونی یک دختر بچه به نام ستاره فرزند شبیر به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: بلوچستان یک سرزمین اشغالی است و مردم آن از این اشغال تنفر دارند. روز آزادی پاکستان در 14 اوت در سرتاسر پاکستان به عنوان روز سیاه برگزار می گردد. این حمله از سوی تیم فنی، تیم اطلاعاتی، نیروهای ویژه و بخش قربان جبهه آزادی بخش بلوچستان صورت گرفته است که بیانگر قدرت منظم و کار گروهی در سازمان مطابق با عصر امروزی است.

گهرام بلوچ گفت: بی ال اف یک قدرت مردمی است که مبارزات مسلحانه خود را برای دستیابی به اهداف سیاسی ادامه خواهد داد.

وی در پایان اضافه کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این 2 حمله را بر عهده می گیرد و حملات منظم ما تا زمان تحقق بلوچستان آزاد تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1