خبر فوری

 
 
بی ال ای مسئولیت حمله به عناصر وابسته به ارتش پاکستان در خاران را بر عهده گرفت
کد خبر :1819131498

09:55 1401/09/23


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جاسوس ارتش, جیئند بلوچ, شهر خاران, عناصر مسلح, گروه های مسلح بلوچ,

سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به یکی از عناصر وابسته به ارتش پاکستان در شهر خاران ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به یکی از عناصر وابسته به ارتش پاکستان در شهر خاران ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما محل اقامت یکی از عناصر ارتش پاکستان به نام شهریار نوشیروانی واقع در نزدیکی ایست و بازرسی نیروهای امنیتی در شهر خاران را به وسیله بمب دستی هدف قرار دادند.

وی افزود: شهریار نوشیروانی به دستور ارتش اشغالگر(پاکستان) با تهدید جوانان بلوچ از آنان برای مخبری و جاسوسی در جهت منافع ارتش دشمن استفاده می‌کند، وی همچنین در جرایمی همچون تصرف مزارع و اراضی مردم مظلوم بلوچ نیز نقش دارد.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ خاطرنشان کرد: بی ال ای مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد، شهریار نوشیروانی و تمامی عناصر و جاسوسان ارتش پاکستان در خاران و مناطق اطراف به سزای اعمال خود خواهند رسید.

وی در پایان بر عزم خود برای تداوم حملات علیه نیروهای ارتش پاکستان و عناصر وابسته به آن تا زمان دستیابی به اهداف تعیین شده تأکید ورزید.

ارسال نظر

 
1