خبر فوری

 
حزب مردم پاکستان تصمیم دارد به دولت فدرال بپیوندد
کد خبر :1818145637

12:00 1403/02/16


برچسب ها : PMLn, PPP, اسلام آباد, بلاول بوتو زرداری, پاکستان, حزب مردم پاکستان, حزب مسلم لیگ ن, دولت فدرال, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

حزب مردم پاکستان PPP متحد اصلی حزب حاکم مسلم لیگ نواز پس از انتصاب فرمانداران خود در دو ایالت، اکنون تصمیم گرفته است که به دولت فدرال بپیوندد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| حزب مردم پاکستان PPP متحد اصلی حزب حاکم مسلم لیگ نواز پس از انتصاب فرمانداران خود در دو ایالت، اکنون تصمیم گرفته است که به دولت فدرال بپیوندد.

احتمال دستیابی این حزب به 8 وزارت وجود دارد درحالیکه هنوز تصمیم گیری برای انتخاب و تعداد وزارت هایی که قرار است در اختیار این حزب قرار گیرد، انجام نشده است.

به گزارش منابع خبری پاکستان به نقل از منابع آگاه، این تصمیم گیری برای الحاق به دولت فدرال طی دیدار روز گذشته بلاول بوتو زرداری رئیس حزب مردم پاکستان و محمد شهباز شریف نخست وزیر این کشور صورت گرفته است.

گزارش شده است که در دیدار دو جانبه، موضوع معرفی فرمانداران دو ایالت مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، در حالی که به گفته منابع مسلم لیگ، نخست وزیر، به طور رسمی از بلاول بوتو برای پیوستن به دولت فدرال دعوت کرده است. همچنین موضوع برخی از وزارتخانه ها نیز مورد بحث قرار گرفت.

این منابع در ادامه خاطر نشان کردند که در نتیجه اجرایی شدن این تصمیم، احتمال دستیابی حزب مردم پاکستان به 8 وزارت وجود دارد.

شایان ذکر است حزب مردم پاکستان پس از انتخابات سراسری مورخه 8 فوریه 2024 میلادی، گفته بود که بخشی از دولت فدرال نخواهند بود. اما گزارش های فعلی حاکی از آن است که این حزب تصمیم خود را برای عدم الحاق به بدنه دولت فدرال تغییر داده است.

ارسال نظر

 
1