خبر فوری

 
شکست چهره های مشهور تکفیری تروریستی در انتخابات پاکستان
کد خبر :1817164687

15:08 1402/11/23


برچسب ها : احمد لدهیانوی, افراد تکفیری, اورنگزیب فاروقی, رمضان مینگل, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه, گروه تروریستی سپاه صحابه, لشکر جنگوی, لشکر جهنگوی,

عناصر تکفیری تروریستی سپاه صحابه و لشکر جهنگوی متحمل شکست تحقیرآمیز در انتخابات سراسری 8 فوریه پاکستان شدند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| چهره های وابسته به گروه های ممنوعه تکفیری تروریستی چون سپاه صحابه و لشکر جهنگوی که سعی داشتند با کسب آراء بالا ضمن رسیدن به صحن مجلس ملی پاکستان، از طریق وضع قوانین مختلف شیعیان این کشور را اذیت و آزار دهند، متحمل شکست تحقیرآمیزی شدند.

این افراد که از چهار ایالت پاکستان برای رقابت در صفوف نامزدهای انتخاباتی برای مجلس ملی و مجالس ایالتی، شرکت کرده بودند، با شکست تحقیرآمیزی مواجه شدند. این چهره ها هرچند سعی کردند با تغییر اسامی احزاب فعال خود به نحوی وارد مجلس ایالتی یا ملی شوند، اما توطئه های آنها کارساز نبود و مردم از پذیرش این شخصیت های سرشناس تکفیری تروریستی اجتناب کردند.

طعم شیرین قدرت آنقدر برای برخی از این عناصر لذت بخش و شیرین بود که حتی تن به اظهار نظرهایی علیه یکدیگر داده و به مخالفت غیرمستقیم متقابل پرداختند. از شهرستان کویته بلوچستان هم حتی یک نامزد انتخاباتی حزب راه حق وابسته به عناصر تکفیری تروریستی پیروز نشد و حتی رمضان مینگل عامل نسل کشی شیعه هم با شکست مواجه شد.

اورنگزیب فاروقی از کراچی، مسرور جهنگوی از منطقه جهنگ، عبدالاکبر چترالی از چترال و آصف معاویه سیال نتوانستند اکثریت آراء را ازآن خود کنند.

ارسال نظر

 
1