خبر فوری

 
 
تأکید وزیر خزانه داری پاکستان و سفیر آمریکا بر توسعه مناسبات و افزایش همکاری‌های دوجانبه
کد خبر :1803337197

12:52 1401/09/16


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, دونالد بلوم, سفیر آمریکا در پاکستان, محمد اسحاق دار, وزیر خزانه داری پاکستان,

وزیر خزانه داری پاکستان و سفیر آمریکا در اسلام آباد در دیدار با یکدیگر بر لزوم توسعه مناسبات و افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه تأکید ورزیدند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر خزانه داری پاکستان و سفیر آمریکا در اسلام آباد در دیدار با یکدیگر بر لزوم توسعه مناسبات و افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه تأکید ورزیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دونالد بلوم سفیر آمریکا در اسلام آباد روز سه شنبه با حضور در محل ساختمان وزارت خزانه داری پاکستان با محمد اسحاق دار به دیدار و رایزنی پرداخت.

وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار با خوشامدگویی به سفیر آمریکا به تشریح سطح روابط پایدار و تاریخی میان دو کشور در زمینه‌های تجاری و اقتصادی پرداخت.

وی سفیر آمریکا را از اقدامات دولت حاکم پاکستان در اجرای پروژه‌های احیا و بازسازی مناطق آسیب دیده در سیل آگاه ساخت و گفت: دولت حاکم دغدغه‌های زیادی برای رفاه و بهبود وضعیت زندگی مردم دارد و در این راستا اقدامات گسترده‌ای در دست انجام است.

اسحاق دار در ادامه گزارشی از پروژه‌های عملی و جامع دولت در زمینه درآمدها و هزینه‌ها برای عمل به مسئولیت‌های ملی و بین‌المللی در عرصه مالی را شرح داد.

دونالد بلوم سفیر آمریکا نیز در این دیدار با اذعان به ویرانی‌های گسترده در اثر سیل سهمگین اخیر در پاکستان خاطرنشان کرد: دولت آمریکا در این شرایط دشوار در کنار پاکستان حضور دارد.

در ادامه وزیر خزانه داری پاکستان با تمجید از حمایت‌های بی بدیل آمریکا گفت: آمریکا همواره در برهه‌های حیاتی و حساس به صورت همه جانبه پاکستان را همراهی نموده است. وی همچنین به شرح مسیرهای مختلف اقتصادی برای تعمیق روابط اقتصادی میان دو کشور پرداخت.

 

ارسال نظر

 
1