خبر فوری

 
 
هلاکت یک تروریست و دستگیری 5 تن دیگر در عملیات دایره مبارزه با تروریسم در پیشاور
کد خبر :1802943548

10:39 1401/12/03


برچسب ها : پلیس ایالت خیبر پختون خوا, پلیس پیشاور, پیشاور, تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, هلاکت تروریست ها,

دایره مبارزه با تروریسم از هلاکت یک تروریست و دستگیری 5 تن دیگر طی عملیاتی در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا خبر داد.


پیشاور: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم از هلاکت یک تروریست و دستگیری 5 تن دیگر طی عملیاتی در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا خبر داد.

بر اساس اعلام سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم(CTD) طی یک عملیات اطلاعاتی علیه تروریست‌ها در منطقه تیله بند پیشاور تروریست‌ها به مقابله با نیروهای مبارزه با تروریسم پرداختند که منجر به آغاز درگیری میان طرفین گردید.

به گفته وی در جریان این تیراندازی و تبادل آتش یکی از تروریست‌ها به هلاکت رسید و 5 تروریست نیز دستگیر شدند، این تروریست‌ها از اعضای تحریک طالبان پاکستان بوده و در اقدامات مختلف تروریستی و جرایم خیابانی از جمله باج‌گیری، تیراندازی و حمله با نارنجک نقش داشتند.

تروریست‌های دستگیر شده از یک شهروند به نام امتیاز مبلغ 5 میلیون روپیه باج را طلب کرده بودند و به دلیل امتناع وی از پرداخت باج منزل او را به وسیله نارنجک و تیراندازی هدف قرار دادند.

به گفته سخنگوی سی تی دی از این تروریست‌ها 2 قبضه اسلحه کلاشینکف، 6 نارنجک، 2 قبضه اسلحه کلت و چندین گلوله کشف و ضبط گردید.

ارسال نظر

 
1