خبر فوری

 

لندن: به گزارش راز نیوز | محسن نقوی وزیر کشور و مبارزه با مواد مخدر پاکستان طی سفر رسمی به لندن با ایوت کوپر وزیر کشور انگلیس دیدار و رایزنی کرد.

محسن نقوی در ابتدای این نشست، تصدی پست وزارت کشور انگلیس را به ایوت کوپر تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

در این جلسه موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله مدیریت موثر مرزها، اقدامات لازم برای مقابله با مهاجران غیرقانونی، آموزش افسران پلیس پاکستان در انگلیس و کمک های حقوقی در پرونده های جنایی مورد بحث و بررسی مقامات عالی دو کشور قرار گرفت

محسن نقوی خواستار آموزش منظم افسران پلیس پاکستان در انگلیس و افزایش همکاری دوجانبه برای مبارزه با مهاجرت غیرقانونی شد و گفت: ما از همکاری انگلیس در این زمینه ها استقبال خواهیم کرد.

وی افزود: کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه باید اقدامات مشترکی را در زمینه های مدیریت مرز، کمک های حقوقی در پرونده های جنایی و مبارزه با مهاجرت غیرقانونی با انگلیس انجام دهند.

وزیر کشور پاکستان بیان کرد: نباید از کسانی که از طریق رسانه های اجتماعی به خشونت دامن می زنند عذرخواهی کرد؛ زیرا کسانی که مردم را به حوادث خشونت آمیز تحریک می کنند مذموم هستند.

در همین حال، وزیر کشور انگلیس خطاب به محسن نقوی گفت: انگلیس برای روابط خود با پاکستان اهمیت زیادی قائل است و وزیر کشور انگلیس به همکاری با پاکستان در زمینه های مختلف ادامه خواهد داد.

در پایان این نشست همچنین محسن نقوی از همتای انگلیسی خود برای سفر به پاکستان دعوت کرد.

در این مراسم دکتر محمد فیصل کمیساریای عالی پاکستان در لندن و مقامات ارشد وزارت کشور انگلیس نیز حضور داشتند.

 

ارسال نظر

 
1